۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۹۶۴۷۲
همزمان با دهه مهدویت صورت می­ گیرد؛

اعزام کاروان ­های «در شعاع خورشید» به شهر و روستاهای خراسان رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه مهدویت و فرخنده میلاد با سر سعادت حضرت صاحب الزمان کاروان ­های «در شعاع خورشید» به شهر و روستاهای خراسان رضوی اعزام می ­شوند.
حجت‌الاسلام سید جلال حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: آشنایی بیشتر مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و ترویج این فرهنگ در جامعه، هدف اصلی برگزاری جشن‌ها «در شعاع خورشید» است.

به گفته وی در همین راستا به همت واحد امور مساجد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی، جشن­های باشکوه و متعددی در ایام مبارک دهه مهدویت و نيمه شعبان به همراه مولودي خواني و سخنرانی در وصف حضرت امام زمان(عج) در مساجد و حسينيه­ های خراسان رضوی برپا مي ­شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این ایام مبارک، برنامه­ های متنوعی ویژه مساجد و مدارس حاشیه شهر مشهد تدارک دیده شده است که با حضور کاروان­های در شعاع خورشید برگزار می­ شود.

حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: کاروان تبلیغی «در شعاع خورشید» متشکل از یک روحانی، قاری قرآن، ذاکر و مداح اهل بیت(ع)، کارشناس کودک و نوجوان و خادم بارگاه منور رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در طول ماه مبارک رمضان به بیش از 40 روستا و شهرهای استان خراسان رضوی خواهند رفت و ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و مذهبی، محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک بارگاه مطهر حضرت انیس النفوس(ع) را میان مردم توزیع خواهند کرد.

وی یادآور شد: این کاروان‌های تبلیغی جهادی برای نخستین بار است که در طول دهه مهدویت راهی مناطق محروم استان خراسان رضوی شدهاند./102/864/ب1

ارسال نظرات