۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۹۶۵۱۰
سرلشکر باقری:

نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد، گفت: هرگونه تعرض دشمن با پاسخ قاطع در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم، مواجه خواهد شد.
سرلشگر باقری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، سرلشکر محمدحسین باقری در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز شهدای اخیر مرزبانی نیروی انتظامی در میرجاوه، مجاهدت‌ها و موفقیت‌های نیروی مقتدر و امنیت آفرین انتظامی قدردانی کرد و اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص برای خدمت به کشور اسلامی و ملت عزیز ایران باشد، عبادتی مهم و افتخاری بی بدیل محسوب می‌شود که بایستی به آن مباهات کرد.

وی افزود: از شما دانشجویان ارجمند و آینده‌ساز انتظار می‌رود تحصیل و کار در نیروی انتظامی را با عشق به خدمت به اسلام، میهن و مردم عزیز ایران آغاز کنید.

سرلشکر باقری با اشاره به تهدیدات و بدخواهی‌های فراروی ملت ایران که از جانب دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب و مردم طراحی و هدایت می‌شود، تصریح کرد: آن‌ها از راه‌ها و روش‌های مختلف در پی ضربه زدن به امنیت این کشور و مردم هستند و در چنین شرایطی مساله ارتقای دانش و مهارت و آمادگی مقابله با انواع جرایم، بزه‌ها و ناامنی‌ها ضروری است. از دانشگاه و دانشجویان نیروی انتظامی در این زمینه انتظارات بالایی می‌رود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری انتظارات اساسی از دانشگاه علوم انتظامی گفت: مجهز بودن به علم و فناوری روز، مهارت علمی، اولویت پیشگیری بر مقابله، بهره‌مندی از تجارب اساتید و کارکنان با سابقه، بازدید از مناطق ماموریتی، انجام کارورزی همزمان با تحصیل از جمله این انتظارات است.

وی تمرین عملی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور را مستلزم تبدیل دانشجویان ورودی به افسران انقلابی، جهادگر، خودساخته، امانت‌دار، عادل، آگاه، بصیر، قانون‌مدار، منظم، توانا، سخت‌کوش، با مهارت و برخوردار از درجه‌ی خدمتگذاری به مردم دانست و با تاکید بر جایگاه نیروی انتظامی نزد مردم و جامعه خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی، مراکز، پایگاه‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی باید خانه دوم و محل احساس امنیت و آرامش مردم باشد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات