۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۹۶۶۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مهم ترین شاخصه جوان مؤمن بصیرت و دشمن شناسی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقشه های دشمن برای به انحراف کشیدن افکار جوانان، گفت: مهم ترین شاخصه این قشر که پشتوانه قوی برای نظام هستند، بصیرت و دشمن شناسی است و در سایه این ویژگی نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی شب گذشته در  در دیدار با جوانان که در دفتر امام جمعه خرم آباد صورت گرفت، نخستین شاخصه جوان مؤمن انقلابی را داشتن انگیزه خواند و گفت: جوانان مؤمن و انقلابی باید انگیزه فعالیت داشته باشند  تا بتوانند در عرصه های فرهنگی، ورزشی، علمی و اقتصادی نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی جوان مؤمن انقلابی داشتن روحیه مقاومت و خستگی ناپذیری است، افزود:  اگر بخواهید روحیه خود را ببازدید نمی توانید کار کنید، جوان مؤمن پیگیر است و تا به هدف خود نرسد آن را رها نمی کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان داشتن تعهد و تخصص در مدیریت را از دیگر ویژگی های جوانان خواند و خاطرنشان کرد: این قشر باید قوه مدیریت خود را بالا ببرند تا بتوانند در عرصه های مختلف موفق و نقش آفرین باشند.

وی روحیه خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس، پاکدامنی و صداقت را از ویژگی های جوان انقلابی دانست و گفت: جوانان مؤمن انقلابی با شهدا فاصله ندارند، بلکه نسل چهارم انقلاب ادامه دهنده راه نسل اول انقلاب هستند و فداکاری آنان را کامل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه آزاداندیشی و عدالت خواهی از دیگر ویژگی های این جوانان است، خاطرنشان کرد: جوان مؤمن و انقلابی ترسی ندارد، دنبال عدالت است و برای برقراری آن تلاش می کند، این جوانان با بصیرت و دشمن شناس هستند.

وی با اشاره به هدف استکبار جهانی در راستای انحراف ذهن جوانان انقلابی و سرگرم کردن آنان به لهو و لعب، مسائل جنسی و خوش گذرانی غلط، بیان کرد: آنان دنبال این هستند که ایمان جوانان ما را متزلزل، اعتقادات نسل جوان ما را تخریب و جوانان ما را از صحنه مقاومت خارج کنند که در سایه بصیرت و هوشیاری نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

ورود جوانان در اقتصاد مقاومتی می تواند نقش آفرین باشد

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه جوانان باید در اقتصاد مقاومتی ورود کنند، افزود: ورود و فعالیت جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نقش آفرینی جوانان در مقابله با هجمه های فرهنگی، بیان کرد: امروز نیز با فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش جوانان مؤثر است.

وی تقویت ارتباط با خدا از راه انس با قرآن را از دیگر ویژگی های جوانان مؤمن عنوان کرد و گفت: جوان انقلابی با دعا و قرآن مأنوس است، در نماز جمعه حضور دارد و دشمنان از این معنویت می ترسند.

حضور جوانان در انتخابات حماسه آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور جوانان در انتخابات را حماسه آفرین خواند و خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن انقلابی همواره در صحنه های انقلاب، در یوم الله ۲۲ بهمن، در خاموش کردن فتنه و در انتخابات حاضر هستند و همواره به وظایف خود عمل می کنند.

وی با تأکید بر اینکه جوانانی که می توانند رأی دهند امروز نیز باید در صحنه حضور یابند، گفت:  افزون بر انجام وظیفه خود حضور این قشر موجب ناامیدی دشمن و پشتوانه قوی برای نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به توانمندی و استعداد جوانان، تصریح کرد: برای رفع مشکل بیکاری انتظار می رود این قشر به جای اینکه دنبال کار باشند، کارآفرین بوده و همدیگر را تشویق کنند و به هم اعتماد به نفس بدهند./9459/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات