۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۹۶۶۷۶
بذرپاش:

تصمیماتی گرفتند که برای آینده اقتصاد ایران خطرناک است

مردم باید انتخاب کنند که می‌خواهند رکود و بیکاری و ورشکستگی کارخانه‌ها و تولیدی‌ها و شرایط سخت معیشتی ادامه یابد و یا اینکه به دنبال رونق تولید، رونق اقتصاد و اشتغال برای جوانان خود هستند.
مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش در جمع مردم انقلابی کمالشهر طی سخنانی اظهار داشت: ما در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم و اگر تصمیم‌ صحیحی در انتخابات و در روز رای‌گیری اتخاذ نکنیم، آسیب‌های جدی متحمل می‌شویم.

وی افزود: مردم باید انتخاب کنند که می‌خواهند رکود و بیکاری و ورشکستگی کارخانه‌ها و تولیدی‌ها و شرایط سخت معیشتی ادامه یابد و یا اینکه به دنبال رونق تولید، رونق اقتصاد و اشتغال برای جوانان خود هستند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ برخی از مصوبات و تصمیم‌هایی که در این دوره انجام شده، برای آینده اقتصاد ایران خطرناک است، اما فرصت بسیار خوبی در اختیار داریم که این شرایط را تغییر دهیم.

بذرپاش گفت: مردم در روز انتخابات تصمیم‌ می‌گیرند که آیا منابع این کشور برای زمان‌های طولانی و به مدت 20، 25 و 30 سال به طور کامل به خارجی‌ها پیش‌فروش بشود و یا خیر.

وی بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان، مقام عظمای ولایت و تمام دلسوزان اسلام و انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که مسؤولان خادم ملت هستند و حالا ما باید در روز 29 اردیبهشت انتخاب کنیم که دولت خادم می‌خواهیم و یا دولت کاسب‌کار.

نماینده مردم تهران در دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزود: برخی تصور می‌کنند که اگر به پای صندوق‌های رای بروند و یا نروند، تغییری در کشور حاصل نمی‌شود که این نگاه بسیار غلط است، چرا که حتی یک رای در صندوق‌ها، سرنوشت یک کشور را تغییر می‌دهد.

بذرپاش گفت: به عنوان نمونه ما باید انتخاب کنیم که اقتصاد پویا و فعال می‌خواهیم و یا رکود، گرانی‌،‌ بیکاری، ورشکستگی، آینده نامعلوم برای بازنشستگان؛ این تصمیمی است که باید با آگاهی کامل اتخاذ شود.

وی ادامه داد: ما باید انتخاب کنیم که طبق قانون آموزش و پرورش رایگان می‌خواهیم و یا مدارسی که هر سال هزینه‌های چند میلیونی از مردم طلب می‌کنند.

وی افزود: عده‌ای در این کشور به صراحت دروغ می‌گویند و در مقابل دیگران را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند، عده‌ای به مردم آدرس غلط می‌دهند و در مقابل دیگران را به صداقت نداشتن متهم می‌کنند، عده‌ای وزرای پیر و بازنشسته‌ای که ثروت‌های میلیاردی دارند را کنار خود جمع کرده و دم از خدمت به مردم می‌زنند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: ما باید روز 29 اردیبهشت انتخاب کنیم که دولت خادم می‌خواهیم و یا دولتی که تنها به فکر منافع میلیاردرها است؛ ما دولتی می‌خواهیم که صادقانه وارد میدان شده و برای رفع مشکلات کشور کار کند و یا دولتی که با مردم شفاف نیست و در مقابل تنها به مذاکرات و دیدار با خارجی‌ها دل بسته است.

بذرپاش افزود: امروز آگاهی داشتن از شرایط کشور و اطلاع از تصمیم‌هایی که سرنوشت یک نسل را تغییر می‌دهد، بسیار ضروری است و این امر همان بصیرتی است که به طور مداوم مقام عظمای ولایت بر آن تاکید دارند.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم که وضع امروز اداره کشور برای اقتصاد ایران آسیب‌های جبران‌ناپذیر به دنبال دارد و اگر همین روند ادامه یابد، بازارهای کشور تبدیل به محلی برای عرضه کالاهای بنجل چینی شده و در مقابل کارخانه‌ها تعطیل و جوانان بیکار می‌شوند.

عضو سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که امروز اداره کشور را در دست دارند، ابتدا باید بگویند که در این مدت چه کرده‌اند و سپس برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند، اما ما شاهد هستیم که آنها تنها به دنبال تخریب دیگر کاندیداها و منتقدان هستند.

بذرپاش در پایان گفت: ادامه روند موجود به طور قطع به ضرر مردم است و همه اقشار جامعه باید در روز انتخابات برای تغییر وضعیت موجود به نفع منافع کشور و مردم به پای صندوق‌های رای بیایند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات