۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۶۸۱۵
جلیلی در تبریز:

عده‌ای دچار آلزایمر شده‌اند/ تفکر انقلابی باید در رأس مدیریت اجرایی کشور باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقایان اذعان دارند که اگر ما نباشیم جنگ می‌شود، شما چه کاره هستید که می‌گویید جنگ می‌شود، دشمن می‌گوید نتوانستیم در سوریه کاری کنیم.
سعید جلیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در گردهمایی حامیان حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با تحلیل و بررسی عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دولت کارنامه‌ای ندارد که بخواهد به مردم ارائه دهد.
وی با طرح این سؤال که آقایان در طول 4 سال گذشته چه کارنامه‌ای از خود به یادگار گذاشته‌اند؟ خاطرنشان کرد: امروز آقایان به جای این‌که کارنامه بدهند؛ آمده‌اند مطالب موهونی را مطرح می‌کنند که همین کافی است نشان دهد دست‌های عده‌ای چقدر خالی مانده است.
جلیلی با اشاره به این‌که عده‌ای می‌خواهند میان ۴ سال گذشته و آینده دیوار بکشند، افزود: سال 92 فردی می‌گفت می‌رویم با دیگر کشورها حرف می‌زنیم و مشکلات‌مان را حل می‌کنیم، بعد از 4 سال فرصت اکنون باید گزارش دهند که چه شد؟ آیا چرخ سانریفیوژ و اقتصاد با هم می چرخد؟
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دولتمردان ادامه داد: این‌که شما به تاسیسات بتن بریزید مانع جنگ می‌شود؟ حقیقت امر آن است که  ۲۸ سال تفکر انقلابی نگذاشته که دشمن به ما نزدیک شود، نه این‌که مذاکره و برجام مانع تهدید نظامی دشمن شده است، بهتر چشمان خود را به حقایق باز کنید.
وی بیکاری، رکود، نقدینگی، توقف چرخ‌های تولیدی را حاصل چهار سال فعالیت دولت یازدهم دانست و گفت: ما این پیشنهاد را مطرح می کنیم که اگر موفقیتی داشتید؛ لیست موفقیت‌های خود را بیان کنید، اوج هنرتان این بود که دو و نیم میلیون بشکه نفت صادر کنید و نتوانید پولش را بگیرید.
جلیلی با بیان این‌که واردات کالا به جای پول نقد مانع اشتغال‌زایی در کشور شده است، افزود: اگر مردم از مشکل بیکاری گله دارند، مقصر کیست؟ آقایان در جواب می‌گویند چرا تصویر فلان آقا پخش نمی‌شود؟ با این مسائل مگر مشکلات مملکت حل می شود؟ متأسفانه دولت علیرغم ادعاهایی که دارد؛ نتوانسته از ظرفیت‌های موجود در کشور برای اشتغال جوانان کاری انجام دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه دولتمردان با اشاره به این‌که عده‌ای دچار آلزایمر شده‌اند و وعده‌های قبل از برجام خود را فراموش کرده‌اند، اظهار داشت: آقایان تعهداتی را پذیرفتند و عمل کردند که به گفته خودشان آمریکا نه به روح و نه به متن برجام متعهد است، با اینها کار برای جوان ایجاد نمی شود، رکود بر طرف نمی شود.
وی با اشاره به این‌که دولت یازدهم هیچ نگاهی به ظرفیت های درونی کشور نداشته است، گفت: این همه جوان پرانرژی، متخصص، مؤمن و متعهد و تحصیل‌کرده داریم؛ آقایان بگویند چند شغل ایجاد کرده‌اند؟ متأسفانه ایجاد دوگانه‌ صلح و جنگ از سوی دولت اوج عوام‌فریبی این افراد را به نماش گذاشته است.
جلیل ادامه داد: اذعان دارند که اگر ما نباشیم جنگ می‌شود، شما چه کاره هستید که می‌گویید جنگ می‌شود، دشمن می‌گوید نتوانستیم در سوریه کاری کنیم؛ آیا با چنین تفکری می‌توان کشور را اداره کرد؟ مفسد اقتصادی را ذخیره انقلاب نامیدن می‌تواند دغدغه مردم را حل کند؟ امروز نیازمند تفکر انقلابی در رأس مدیریت اجرایی کشور هستیم./935/پ
۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات