۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۴۹۶۸۷۹
امام جمعه همدان:

کادرسازی حرف نخست را در مدیریت می زند

آیت الله طه محمدی گفت: در تمام مدیریت ها کادرسازی حرف اول را می زند و وظیفه تربیت قاضی، مبلغ و امام جمعه بر عهده حوزه های علمیه است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دیدار با مسؤولان اداره آب و برق استان همدان با اشاره به جایگاه خدمت رسانی به مردم، گفت: مدیریت خوب یکی از سخت ترین مشاغل در جهان است.

وی در ادامه ابراز داشت: روز قیامت کسانی که مسؤولیت عده ای بر عهده آنان بوده است با دست بسته از قبر خارج می کنند و از او درباره رفتار با زیردستان سؤال می شود.

امام جمعه همدان ابراز داشت: یک مدیریت شایسته فقط به معنای خوب کار کردن و کارکشیدن از زیر دستان نیست بلکه مدیریت شایسته به معنای تربیت صحیح زیردستان است.

وی خاطرنشان کرد: جابجایی در نظام زندگی بشر وجود دارد و افراد همواره جایگزین دیگران می شوند و این مسأله سبب پویایی در جامعه است.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: در تمام مدیریت ها کادرسازی حرف اول را می زند و وظیفه تربیت قاضی، مبلغ و امام جمعه بر عهده حوزه های علمیه است.

وی با بیان این که کادر سازی سبب می شود که کمبود نیروی متخصص در جامعه احساس نشود، گفت: پس از شهادت سردار همدانی کسی را برای جایگزین ایشان نداریم و این مسأله مهمی است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در بسیاری از ادارات زد و بند اداری وجود دارد و باید با رشد معنویات و اخلاق اداری در جامعه از بسیاری مشکلات جلوگیری کرد.

وی در پایان یادآور شد: تبلیغ امری همگانی است که باید همه در آن ورود کنند و فقط بر پیشانی روحانیت نوشته نشده است./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات