۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۹۶۹۲۳
همزمان با روز نیمه شعبان؛

اجتماع مردمی منتظران ظهور در بیرجند برگزار می شود

حجت الاسلام آخوندی گفت: اجتماع مردمی منتظران همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان از میدان آزادی بیرجند آغاز و با قرائت دعای عهد و با ذکر یا صاحب الزمان تا آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) این شهر ادامه خواهد داشت.
اجتماع منتظران ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام رضا آخوندی، مدیر اجتماع مردمی منتظران ظهور در خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از چند ماه گذشته و با توجه به مظلومیت امام زمان(عج) تصمیم گرفته شد اجتماع مردمی منتظران ظهور در استان خراسان جنوبی همزمان با دیگر شهرهای کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه اجتماع مردمی منتظران ظهور در سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شد، گفت: این اجتماع وابسته به هیچ گروه و یا حزبی نیست و به طور کامل مردمی است.

مدیر اجتماع مردمی منتظران ظهور در خراسان جنوبی افزود: کانون فرهنگی و تبلیغی زمینه سازان ظهور در استان تشکیل شده است و یکی از فعالیت های این کانون برگزاری اجتماع مردمی منتظران ظهور است.

حجت الاسلام آخوندی با بیان اینکه بالغ بر 400 نفر در فضای مجازی و حقیقی برای برگزاری این اجتماع همفکری کردند، تصریح کرد: اجتماع مردمی منتظران ظهور ساعت 9 صبح روز جمعه 22 اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان از میدان آزادی بیرجند آغاز و با قرائت دعای عهد و با ذکر یا صاحب الزمان(عج) تا آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) این شهر ادامه خواهد داشت.

وی حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری را سخنران ویژه این اجتماع دانست و ادامه داد: سعی شده این مراسم یک ساعت قبل از اذان ظهر به اتمام برسد تا همشهریان در میعادگاه نماز جمعه حضور پیدا کنند.

مدیر اجتماع مردمی منتظران ظهور در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اجتماع تجدید بیعت و پیمان با امام زمان(عج) و دعای دسته جمعی برای فرج آن حضرت است.

حجت الاسلام آخوندی اظهار کرد: از تمام اقشار مختلف مردم و علما، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب حوزه های علمیه استان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران دعوت می شود با حضور خود زینت بخش این محفل با شکوه باشند.

وی با بیان اینکه اجتماع مردمی نیمه شعبان، اجتماع مردمی 9 ربیع الاول، اجتماع روز غدیر و مراسم جمعه آخر سال 4 برنامه کلیدی است که توسط ستاد مردمی منتظران ظهور در طول سال برگزار می شود، افزود: همچنین با همکاری آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) مراسم احیاء شب نیمه شعبان و مراسم پرسمان مهدوی برگزار می شود./203/880/ب1

ارسال نظرات