۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۹۶۹۳۰
امام جمعه خرم آباد:

تکیه بر ظرفیت های داخلی مهم ترین عامل ایجاد اشتغال است

نماینده ولی فقیه در لرستان ایجاد اشتغال را نیاز ضروری جامعه برای رفع مشکلات بیکاری، معیشتی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی خواند و گفت: اشتغال زایی با تکیه بر توان داخلی صورت می گیرد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: رهبری خطاب به کاندیداها بیان کردند که در تبلیغات خود به مردم قول دهند که نگاهشان به ملت، ظرفیتها و توانمندی های داخلی باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با نگاه به بیرون مرزها رفع نمی شود، افزود: با تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده از نیروی جوان باید در جهت رفع دغدغه های این ملت اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بیکاری زیبنده ایران اسلامی نیست، حکومت و دولت در زمینه ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری وظیفه خطیری بر دوش دارد.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و تولید با تکیه بر ظرفیتهای داخلی محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: ایجاد اشتغال سبب رشد اقتصادی شده، مشکلات معیشتی مردم کاهش می یابد و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش آفرین است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری که خطاب مردم در جهت حضور مردم در صحنه انتخابات بود، بیان داشت: مردم باید در سایه ایمان قوی، اعتقاد، اتحاد و ایستادگی در صحنه حضور یابند.

شرکت در انتخابات حق مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آمدن پای صندوقهای رأی وظیفه ای شرعی و یک تکلیف است، اظهار داشت: مردم باید انتخابات را حق خود و مملکت بدانند و حضوری با بصیرت داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر مردم با اعتقاد بر اینکه شرکت در انتخابات حق آنان است پای صندوق های رأی بیایند، انتخاب آنان عرصه را بر دشمن تنگ خواهد کرد و نقشه های آنان را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور مردم را پشتوانه اصلی نظام خواند و گفت: این حضور و رأی مردم رأی به نظام و پشتیبانی از آرمانهای انقلاب است./302/9459/ب1

ارسال نظرات