۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۹۷۰۳۸
مسؤول غرفه‌های دفتر تبلیغات اسلامی تشریح کرد؛

فعالیت غرفه‌های دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

حجت‌الاسلام آزادی استقبال مردم از غرفه‌های هشت‌گانه دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بسیار خوب و پرشور ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام آزادی

حجت‌الاسلام آزادی در حاشیه نمایشگاه بین‌الملی کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این نمایشگاه حدود هشت غرفه دارد، گفت: هرکدام از غرفه‌ها در زمینه‌های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.

مسؤول غرفه‌های دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان نام غرفه‌ها و نوع فعالیت هرکدام پرداخت و اظهار داشت: یکی از غرفه‌ها، غرفه روابط عمومی دفتر تبلیغات است که در واقع هماهنگ کننده سایر غرفه‌ها است؛ همچنین غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نیز در کنار آن در حال انجام فعالیت است.

وی ادامه داد: در بخش عمومی دو غرفه بوستان کتاب و غرفه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است، وجود دارد؛ از دیگر غرفه‌ها نیز می‌توان به غرفه تخصصی کودک که کتاب‌های تخصصی کودک را عرضه می‌کنند، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام آزادی با اشاره به اینکه در بخش جنبی کودک و نوجوان نیز غرفه‌هایی موجود است، عنوان کرد: در این غرفه کارشناس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات حوزه  علمیه حضور دارد و نشریات مرکز فرهنگی هنری را که عبارتند از سلام بچه‌ها، سنجاقک و پوپک را با 40 درصد تخفیف نمایشگاهی عرضه می‌کند.

وی افزود: در بخش جنبی کودک با عنوان فعالیت‌های فرهنگی کودک یک چادر هست و مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات در آن یک غرفه‌ دارد که یک مبلغ فرهنگی در آن حضور داشته و برای کودکان مسابقات فرهنگی، برنامه و غیره برگزار می‌کند.

مسؤول غرفه‌های دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه در بخش دیجیتال هم یک غرفه داریم، یادآور شد: در این غرفه کتابخانه همراه پژوهان عرضه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

وی به غرفه بخش عربی اشاره کرد و ادامه داد: کتاب‌های عربی منتشر شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در این غرفه  به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام آزادی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان در بخش‌های تاریخ، قرآن و حدیث، کلام و احکام و فقه در حال خدمت‌سانی به بازدیدکنندگان هستند، اظهار داشت: استقبال مردم از این غرفه‌ها بسیار خوب است به طوری که روز‌های پنجشنبه و جمعه که بازدیدها افزایش می‌یابد، مردم برای بازدید از غرفه‌ها به نوبت می‌ایستند./841/ت۳۰۲/ی

 

ارسال نظرات