۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۹۷۱۱۲
نماینده مردم تبریز:

دولت فعلی هیچ سنخیتی با مدیریت جهادی ندارد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برای تحقق مطالبات رهبری در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی نیازمند رویکرد جهادی هستیم، گفت: دولت فعلی هیچ سنخیتی با مدیریت جهادی ندارد.
احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهمیتی بسیار در مقطع کنونی نظام اسلامی دارد، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دولتی ولایت‌مدار و پیگیر مطالبات مردمی هستیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فاصله طبقاتی و ترویج اشرافی‌گری محصول فعالیت چهار ساله دولت یازدهم بوده است، خاطرنشان کرد: اعتقاد به تغییر ساختار مدیریتی کشور داریم، دولتی که با وعده‌های کذایی وارد میدان شد و آرای ملت را جلب کرد، امروز همان وعده‌هایش را فراموش کرده است.

بیگی با تأکید بر این‌که دولت فعلی هیچ سنخیتی با مدیریت جهادی ندارد، تصریح کرد: باید از فرصت انتخابات برای تغییر ساختار سیاسی و مدیریتی کشور استفاده کرد، اگر شرایط فعلی حاکم بر کشور در چهار سال آینده نیز تداوم داشته باشد، دیگر اثری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باقی نخواهد ماند.

وی با بیان این‌که رکود، تورم و نقدینگی حاصل فعالیت اقتصادی دولتمردان بوده است، افزود: مشکلات از همان زمان آغاز شد که آقایان راه حل تمامی مشکلات کشور را به برجام گره زدند، حال که بیش از یک سال از برجام گذشته است، نه تنها آثارش در سفره های مردم مشهود نیست، بلکه آمریکا بارها به بدعهدی خود معترف بوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برای تحقق مطالبات رهبری در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی نیازمند رویکرد جهادی هستیم، افزود: اگر به دنبال تحول در معیشت و اقتصاد هستیم، باید انتخابی آگاهانه و بابصیرت در صحنه سیاسی 29 اردیبهشت داشته باشیم.

بیگی با اذعان به این مسأله که بی‌برنامگی دولت در حوزه اقتصاد و تولید مشهود است، گفت: رونق تولید ملی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی تنها با تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور محقق می شود، آقایان می‌گویند رفع موانع خارجی موجب رونق تولید داخلی می شود، اما شاهدیم که نه تنها این مسأله محقق نشد، بلکه رکود چند ساله حاکم شده است.

وی ادامه داد: مردم باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که بتواند به دغدغه‌های رهبری و مطالبات قشر محرومان رسیدگی کند، امروز بعد از چهار سال مردم به این حقیقت رسیده‌اند که با اشرافی‌گری نمی‌توان اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید، آنان که در ویلای خود کالای قاچاق انبار می کنند، هیچ‌گاه به فکر تولید داخل نخواهند بود./935/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات