۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۱۳۰
دادستان ویژه روحانیت قزوین:

جنگ اصلی دشمن با ایران اسلامی در میدان دین‎زدایی و عفت‌زدایی است

حجت الاسلام زمانی با بیان این که جنگ اصلی دشمن با ایران اسلامی در میدان دین‎زدایی و عفت‌زدایی است، گفت: بازگشت به اصالت اسلامی و ایرانی می‎تواند کمک زیادی به احیای سبک زندگی اسلامی در کشور کند.
حجت الاسلام زمانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عبدالله زمانی دادستان ویژه روحانیت قزوین، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا با اشاره به ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت:  بخشی از آسیب‌های اجتماعی در زمینه سبک زندگی به این دلیل است که مردم به جای پرداختن به اصول اسلامی، به اصول غربی توجه می‌کنند.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: بازگشت به اصالت اسلامی و ایرانی می‌تواند کمک زیادی به احیای سبک زندگی در کشور کند، مسؤولان باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به این که روحانیون و طلاب نقش موثری در ترویج سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی دارند و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب باید این مهم را مورد توجه قرار دهند، ابراز کرد:  یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در جامعه  مورد توجه قرار گیرد، ترویج و گسترش سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و رهبر معظم انقلاب هم در این زمینه همواره تاکید دارند.

حجت الاسلام زمانی اظهار کرد: خواهران طلبه همچون سایر طلاب در آگاه سازی جامعه، ترویج آموزه‌های دینی و گسترش سبک زندگی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند که باید توجه به این مسأله را سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی و دینی خود قرار دهند.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین در ادامه اضافه کرد:  سبک زندگی اسلامی حیات طیبه‌ای است که در قرآن بر آن تاکید شده است که یکی از اهداف انقلاب اسلامی تحقق سبک زندگی اسلامی در قالب قرآنی است.

وی در پایان با بیان این که جنگ اصلی دشمن با ایران اسلامی در میدان دین‎زدایی و عفت‌زدایی است، گفت: رهبر معظم انقلاب تدوین الگوی سبک زندگی اسلامی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی محول کردند که این موضوع نشان دهنده اهمیت فراوان آن بوده و  باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد از این رو بازگشت به اصالت اسلامی و ایرانی می‎تواند کمک زیادی به احیای سبک زندگی اسلامی در کشور کند./873/۱۰۲//ب2

 

ارسال نظرات