۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۱۸۵
قائم مقام بنیاد مهدی موعود خراسان جنوبی:

۹۰ درصد فعالیت های بنیاد مهدی موعود در خراسان جنوبی آموزشی و محتوایی است

قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی گفت: ۹۰ درصد فعالیت های بنیاد مهدی موعود در استان آموزشی و محتوایی است و تنها ۱۰ درصد از فعالیت ها نیز جنبه نظارت گری و هدایت گری جشن های اعیاد شعبانیه دارد.
امام جمعه درمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیرضا حسینی، قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: 90 درصد فعالیت های بنیاد مهدی موعود(عج) در استان آموزشی و محتوایی است و تنها 10 درصد از فعالیت ها نیز جنبه نظارت گری و هدایت گری جشن های اعیاد شعبانیه دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر یک دوره آموزشی مهدویت و نماز برای 50 نفر از طلاب جوان در استان برگزار شد، گفت: همچنین قرار است این دوره آموزشی مهدویت و نماز برای طلاب خواهر در روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه برگزار شود.

قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی افزود: از مجموع افراد آموزش دیده 18 نفر از طلبه های خواهر و برادر برای شرکت در یک دوره آموزشی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سفر حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حجت الاسلام موحدی فر از اساتید مرکز تخصصی مهدویت در قم به استان، تصریح کرد: این دو مهیمان به مدت 3 روز در شهرهای بیرجند و بشرویه برنامه ها و سخنرانی های متنوعی خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدرضا خوشخو، مسؤول معاونت بین الملل کنگره بین المللی شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی در این دیدار با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی، افزود: تاکنون به منظور تبیین اهداف این کنگره 3 پیش نشست در کشورهای هند، بنگلادش و اندونزی و 20 پیش نشست در داخل کشور برگزار شده است.

مسؤول معاونت بین الملل کنگره بین المللی شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با بیان اینکه در ادامه پیش نشست ها در 6 کشور دیگر نیز برگزار می شود، گفت: ایجاد انگیزه برای طلاب و دانشجویان جوان برای ارائه مقالات علمی به این کنگره از جمله اهداف برگزاری پیش نشست ها در داخل کشور است./203/880/ب1

ارسال نظرات