۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۹۷۲۳۴

شناسایی و تشکیل پرونده ۲۲۰۰ مبلغ نوین در دفتر تبلیغات اسلامی

جعفری تولید و توزیع محتوای دینی و ساماندهی به تبلیغ طلاب در فضای مجازی را مهم ترین اهداف اداره کل تبلیغ نوین دانست و گفت: تا کنون ۲۲۰۰ مبلغ نوین شناسایی شده اند و ۲۱۰ گروه تبلیغی مجوز گرفته اند.
اباذر جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اباذر جعفری امروز در آیین اختتامیه جشنواره جنات در ارائه گزارشی از جشنواره جنات با بیان این که تبلیغ نوین استفاده از بهترین ابزارهای رسانه ای برای ترویج معارف اسلامی است، اظهار داشت: رسالت مبلغان نوین ادامه رسالت انبیا(ص) است که تمام سعی شان در ترویج معارف حقه اسلامی و شیعه اثنا عشری بوده است.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی مهمترین اهداف اداره کل تبلیغ مجازی را تولید و توزیع محتوای دینی و ساماندهی به تبلیغ طلاب در فضای مجازی دانست و گفت: در این اداره کل نزدیک به 2200 مبلغ نوین شناسایی و تشکیل پرونده شده اند و 210 گروه تبلیغی مجوز گرفته اند و در مجموع در دو سال گذشته بیش از 400 طرح را مورد حمایت مادی و معنوی قرار داده است.

وی افزود: با توجه به این که در دومین جشنواره هستیم در دو سالی که از اولین جشنواره می گذرد حجم آثار رسیده زیاد بوده و نزدیک به 2186 اثر ارسال شد که بخش عمده ای از این آثار از مبلغان نوین و یا از طلابی که در آموزش ها شرکت کرده اند و وارد تبلیغ شده اند بوده است.

جعفری با بیان این که فراخوان جشنواره از اردیبهشت 95 صورت گرفته است، گفت: آثار رسیده در مراحل مختلف داوری و ارزیابی شد و با توجه به کیفیت بالای آثار انتخاب بسیار سخت بود، یکی از ملاک های انتخاب داشتن رویکرد تبلیغی و ترویجی است و آثاری که این رویکرد را نداشتند امتیاز نگرفتند.

وی افزود: همچنین تبلیغی نوین در قالب کار گروهی هم در اولویت انتخاب قرار گرفت زیرا اگر مبلغان کار گروهی انجام دهند بازخورد بهتری خواهد داشت.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری این جشنواره را گام حمایتی از مبلغان فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: ارتقاء بخشی و آموزش کسانی که علاقه مند هستند ولی فعالیت شان امتیاز مناسب برای انتخاب را نداشته از دیگر اهداف برگزاری این همایش است و ما امید واریم بتوانیم وظیفه سربازی خود را برای امام زمان(عج) به خوبی انجام دهیم./843/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات