۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۲۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تشکیل حکومت اسلامی بسترساز ظهور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه برای ظهور حضرت مهدی(عج) باید تلاش کرد تا زمینه ظهور فراهم شود، گفت: تشکیل حکومت اسلامی بسترساز ظهور است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مهدویت را از جمله بحث های چالشی عنوان کرد و بیان داشت: نه تنها در اعتقادات شیعی بلکه در همه ادیان بحث منجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه ما در مقابله با انحرافات در زمینه مهدویت آگاهی بخشی است، افزود: بخشی از این وظیفه به محتوا مربوط می شود، با بیان مطالب غنی و پربار و با استفاده از آیات قرآن باید در این راستا فعالیت داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون در زمینه مهدویت اقدامات مؤثری صورت گرفته است، یادآور شد: امروز پژوهشگاه های معتبر و مراکز علمی حوزه فعالیتهای مؤثری در حوزه مهدویت انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سایتها امروز در حوزه پرسش و پاسخ در زمینه مهدویت و مقابله با فرقه های انحرافی فعالیت دارند که قابل استفاده است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه بیان داشت: برای مقابله با خرافات و انحرافات مباحث مهدویت در کتب آموزشی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شوند تا زمینه آگاهی نسل جوان در برابر فرقه ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه آموزش مهدویت در کتب درسی اقدامی ریشه ای و بنیادی است، افزود: افزون بر این مبلغان و علما در عرصه تبلیغ باید با گستردگی بیشتری در این حوزه فعالیت داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: از صدا و سیما و رسانه ها نیز انتظار می رود به صورت صحیح در حوزه مهدویت فعالیت کنند چرا که اثرگذاری رسانه بسیار چشمگیر است.

وی با تأکید بر اینکه برای ظهور حضرت مهدی(عج) باید با تلاش و کوشش زمینه سازی و مقدمات لازم را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم کرد، گفت: تشکیل حکومت اسلامی و بسترسازی مهم ترین وظیفه ما برای فراهم کردن زمینه ظهور است./9459/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات