۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۴۹۷۳۴۶
آیت الله علم الهدی:

اجتماع عظیم منتظران ظهور، مظهر دلدادگی به امام زمان است

آیت الله علم الهدی گفت: دلدادگی ما به ساحت مقدس امام زمان واقعیتی باطنی است که باید در وجود انسان مظهر داشته باشد و یکی از این مظاهر، استغاثه به درگاه خداوند متعال جهت تعجیل در فرج امام زمان است.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز با حضور در اجتماع عظیم حافظان قرآن کریم که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، به اهمیت بهره مندی از فضیلت شب نیمه شعبان در جوار بارگاه امام معصوم(ع) اشاره کرد و گفت: وقتی شما در محضر امام معصوم(ع) از خداوند درخواستی دارید، امام نیز همان دعا را برای شما از خدا می خواهد و دعای معصوم قطعا پذیرفته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی حضور در اجتماع عظیم منتظران در صبح میلاد امام زمان(عج) را نماد تحرک برای تعجیل در فرج ایشان دانست و افزود: دلدادگی ما به ساحت مقدس امام زمان(عج) واقعیتی باطنی است که باید در وجود انسان مظهر داشته باشد و یکی از این مظاهر، استغاثه به درگاه خداوند متعال جهت تعجیل در فرج امام زمان(عج) است.

وی با بیان این که «عمل به دستورات قرآن کریم بالاترین مظهر دلدادگی به امام زمان(عج) است»، خاطرنشان کرد: ابتدای عشق به امام زمان(عج)، عشق به قرآن است و شما باید توجه داشته باشید که قرآن به زندگی تان شکل داده و سازمان فکری و اندیشه شما را بسازد.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: انسان با بصیرت کسی است که اندیشه سیاسی، اجتماعی و افکار مربوط به زندگی شخصی او الهام گرفته از قرآن کریم باشد./202/820/ب1

ارسال نظرات