۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۹۷۳۷۴
امام جمعه زنگی آباد:

مسؤولان مشکلات فرهنگی را با ترویج سبک زندگی اسلامی حل کنند

حجت الاسلام سیفی گفت: دولت آینده باید در کشور بتواند مشکلات فرهنگی و همچنین اقتصادی را با سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ناب محمدی حل کند.
حجت الاسلام ابراهیم سیفی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه شهر زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از حوزه هایی که دولت نتوانسته از سالهای گذشته شفاف سازی و روشن کند مرز بندی بین فرهنگ اسلامی و فرهنگ غرب است از این رو مسأله فرهنگ و موضوعات فرهنگی کاربردی است و باید به آن توجه بسیار شود.

وی افزود: به همین علت است که دولتهای گذشته و سیاستگذاران ما نتوانسته اند در فرهنگ اسلامی، سبک زندگی اسلامی را جای دهند.

امام جمعه زنگی آباد تصریح کرد: در چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب در مسأله فرهنگ بسیار تاکید کردند و اعلام کردند ملت ما باید در برابر تهاجم فرهنگی بیدار باشد تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد، بنابراین جنگ مهم ما با غرب در مسأله فرهنگ است.

حجت الاسلام سیفی اظهار داشت: ما امیدواریم دولت آینده در کشور بتواند مشکلات فرهنگی و همچنین اقتصادی را با سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ناب محمدی حل کند، بنابراین باید در این زمینه برنامه داشته باشند تا موفق شوند.

وی ادامه داد: این کار را فقط کارگزاران فرهنگی، انسانهای معتقد، مومن، خداترس و انسانهای ولایی که به ولایت و ارزشهای انقلاب باور دارند و شعار نمی دهند می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

امام جمعه زنگی آباد خاطر نشان کرد: دولت آینده باید با مدیریت جهادی مشکلات را حل کند از این رو زمانی که مدیری در راس قرار می گیرد باید هم باور داشته باشد و هم اهل عمل باشد، از این رو باید به  باورهای فرهنگی اعتقاد داشته باشد تا در کار خود موفق باشد و بتواند کشور را به اوج برساند./۳۰۲/۸۶۶/ب۱

ارسال نظرات