۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۷۴۰۳

هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد ارتحال مرحوم حضرت آیت الله بهجت همزمان با شب نیمه شعبان با حضور علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد ارتحال مرحوم حضرت آیت الله بهجت پنجشنجه شب همزمان با شب نیمه شعبان با حضور علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیات سیدمحمد غروی، محمود رجبی، سید هاشم حسینی بوشهری، محمدجواد فاضل لنکرانی، ابراهیم امینی، عبدالله خائفی، محمدعلی گرامی، حسن ممدوحی، محسن فقیهی و احمدی فقیه یزدی از دیگر حاضران در جلسه بودند.

حاضران در این مراسم بزرگداشت، با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم حضرت آیت الله بهجت را گرامی داشتند و برای این مرجع فقید از خداوند متعال طلب علو درجات کردند.

در این مراسم آیت الله رضا استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با تجلیل از شخصیت مرحوم حضرت آیت الله بهجت گفت: یکی از تأکیدات ایشان این بود که انسان باید به دانسته های خود عمل کند.

وی افزود: اگر انسان به دانسته های خود عمل کند راه برای او روشن می شود، مرحوم آیت الله بهجت می فرمودند تا زمانی که خودمان را اصلاح نکنیم کارها اصلاح نمی شود، بنابراین اصلاح کشور، افراد و شهرها در گرو اصلاح شدن انسان است./1323/ 204/ص

ارسال نظرات