۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۹۷۴۱۸
حجت الاسلام ماندگاری:

برای رسیدن به مقصد باید پشت سر ولایت حرکت کرد

سخنران و خطیب کشور با بیان اینکه پس از سی و هشت پس از انقلاب نباید در کشوراینهمه مشکل وجود داشته باشد، گفت: برای رسیدن به مقصد باید پشت سر ولایت حرکت کرد چرا که خداوند مسیر ولایت را تضمین کرده است.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدی ماندگاری، مدیر موسسه روایت سیره شهدا در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) امروز 22 اردیبهشت که در نمایشگاه مشهد دوست داشتنی برگزار شد، گفت: همه کسانی که محبت پیامبر(ص) و خاندانش را در دل دارند و ندای یا مهدی را این روزها را سر می دهند با واسطه امام زمان(عج) همه گناهانشان آمرزیده می شود.

وی با بیان اینکه منطقی نیست که پس از تطهیر شدن دوباره به سمت گناه و لغزش رفت، افزود: در واقع در این روز پربرکت عیدی ما به امام زمان(عج) این است که با امام خودمان عهدی ببندیم که دیگر به سمت عواملی که سبب آلودگی جسم و روح می شوند، نرویم.

این سخنران و خطیب حرم رضوی اظهارکرد: با توجه به اینکه ارزش خوبیها و نیکی ها فراوان است اما معلوم نیست چرا انسانها برای تکرار خوبیها انگیزه هایشان کمتر از انجام زشتی ها و پلیدها است.

حجت الاسلام ماندگاری درادامه به بیان سه عهد در این روز میلاد با امام زمان(عج) پرداخت و گفت: عهد اول باید این باشد که دیگر از انجام کارهایی که علمی درباره آنها نداریم پرهیز کنیم و برای انجام این کارها با کارشناسان و متخصصان مشورت داشته باشیم تا کمتر به گرفتاریها مبتلا شویم.

وی یکی ازمهمترین دلایل افزایش طلاقها، گرفتاریهای مالی  و روزمره افراد را همین ندانستن ها عنوان کرد و تصریح کرد: برای انجام کارهایی که نمی دانیم درست است یا نادرست باید پرسیده شود چرا که ریشه بسیاری از این مشکلات همین ندانم کاری های افراد است.

این کارشناس مذهبی درادامه با اشاره به شرایط اجتماعی و فرهنگی کشور پس از انقلاب گفت: خوشبختانه در انقلاب اسلامی در کنار هر مسؤولی یک روحانی است و باید بدانید که روحانی مترسک نیست چرا که هر مسؤولی برای انجام هر کاری باید با روحانی مشورت کند.

وی با بیان اینکه پس از سی و هشت پس از انقلاب نباید در کشور اینهمه مشکل وجود داشته باشد، تصریح کرد: دلیل این همه مشکل به خاط نپرسیدن و عدم آگاهی و بینش نسبت به انجام امور محوله است.

حجت الاسلام ماندگاری درادامه بیان دیگر عوامل مشکلات در حال حاضر در کشور گفت: تک روی از مهمترین این عوامل است و برای اینکه به مقصد برسیم باید پشت سر ولایت حرکت کنیم چرا که خداوند مسیر ولایت را تضمین کرده است.

سخنران و خطیب حرم رضوی افزود: تنبلی و سستی از دیگر عوامل مشکلات و گرفتاریهایهای امروز است و برای برطرف شدن این مشکل باید جهادی کار کنیم و هیچوقت دست از تلاش و کوشش برنداریم./93۴/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات