۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۹۷۴۳۱
رییس موسسه احیاء همدان:

رییس جمهور آینده باید با مبانی اسلام و انقلاب هماهنگ باشد

حجت الاسلام سلیمانیان گفت: رفتار و عکس العمل نامزد در حوادث مختلف بعد از انقلاب به ما در شناختن افراد اصلح از دیگران کمک می کند.
انتخابات

حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان، مسؤول موسسه احیا همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان درباره انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های شخص اصلح در انتخابات ریاست جمهوری هماهنگی او با مجموعه نظام و مبانی نظام است.

وی با اشاره به برخی چارچوب های نظام و آرمان های انقلاب اضافه کرد: اگر کسی بخواهد در بالاترین مسؤولیت اجرایی کشور قرار گیرد بایستی هماهنگ و هم سو با آرمانهای انقلاب و شهداء حرکت کند.

استاد  حوزه علمیه با نگاهی گذرا به تاریخ بعد از انقلاب افزود: ویژگی دیگر شخص اصلح عملکرد وی در بزنگاه های تاریخی ملت ایران است، رفتار و عکس العمل شخص در حوادث مختلف بعد از انقلاب به ما در شناختن افراد اصلح از دیگران کمک می کند.

وی با اشاره به حوادث ناخوشایندی که پس از انتخابات سال 88 به وجود آمد تصریح کرد: می توان گفت عملکرد هر شخص نماد و آیینه آینده کاری وی را مشخص خواهد کرد.

حجت الاسلام سلیمانیان ضمن اشاره به اولویت کارهای نامزدها گفت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری بارها و بارها رسیدگی به مسائل اقتصادی را گوشزد کرده اند که این نشان از اشراف کامل معظم له به مسائل مبتلا به است.

وی ضمن اشاره به پرهیز از شعار زدگی در تبلیغات انتخابات ابراز داشت: رفع موانع پیشرفت اقتصادی، اشتغال و بهبود وضع معیشت اقشار مختلف مردم باید در اولویت کارهای نامزدهای انتخابات قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه افزود: رییس جمهور منتخب برای تمامی اقشار مردم تصمیم می گیرد پس سرنوشت چهار ساله هر فرد، فرزندش، شغل و درآمدش و سفره اش ناگزیر به انتخابات گره می خورد و از بی خردی است که درباره حضور در انتخابات دچار شک و تردید شویم.

وی در پایان با دعوت به حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: در این زمان که نگاه تمامی دنیا به ایران و حضور مردم در انتخابات دوخته شده است بیایید یکبار دیگر حضوری در انتخابات داشته باشیم که غرب و استکبار انگشت به دهان بمانند./979/۳۰۲/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات