۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۹۷۴۳۸
امام جمعه بیرجند:

کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره ها و سخنرانی ها فقط شعار ندهند

امام جمعه بیرجند گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره ها و سخنرانی ها تنها شعار ندهند و همدیگر را تخریب نکنند، این آقایان به جای تخریب کردن همدیگر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و بیکاری را حل کنند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب دلگرمی و تقویت نظام و ناامیدی دشمنان می شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و به هیچ عنوان با کسی تعارف ندارد و اهداف بزرگی دارد، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره ها و سخنرانی ها تنها شعار ندهند و همدیگر را تخریب نکنند، این آقایان به جای تخریب کردن همدیگر مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فحشاء و بیکاری را حل کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفته یارانه ها را حذف خواهیم کرد، افزود: چرا باید وعده دروغ بدهیم؟ از اینکه انتخاب نمی شویم نترسیم، یارانه ها امروز باید تنها به نیازمندان جامعه داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: فرهنگ فاطمی و علوی را در جامعه اسلامی پیاده کنیم، کاندیداها وعده های دروغ ندهند، صادقانه سخن بگویند مردم هوشیار هستند و می دانند چه کسی را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: دین خود را برای چند روز دنیا هزینه نکنیم، باید بدانیم این نظام اسلامی دارای رهبری قوی است و رییس جمهور تنها یک مسؤول اجرایی است اما گاهی طوری گفته می شود که انگار رییس جمهور قرار است تمام امورات نظام را در اختیار بگیرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به ولادت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام، خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت جامعه را تامین می کنند و باید تمام کشور سرباز گمنام امام زمان(عج) باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی به سند 2030 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری نسبت به شورای عالی انقلاب فرهنگی که درباره سند 2030 اقدامی نکردند گلایه داشتند، بزرگان زیادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و اگر کاری نمی توانند کنند حداقل جلوی آسیب ها را بگیرند./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات