۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۹۷۴۴۲
امام جمعه همدان:

منصبی که با تخریب رقبا حاصل شود وجاهت شرعی ندارد

آیت الله طه محمدی گفت: منصبی که با تخریب رقیب دیگر حاصل شود وجاهت شرعی ندارد و نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب دیگر کاندیداها پرهیز کنند.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به میلاد امام عصر(عج) اظهار داشت: همه افراد جامعه باید نسبت به بالا بردن معرفت دینی خود به ویژه در زمینه مهدویت در زمان کنونی امری ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به گسترده شدن زندگی مادی در جامعه امروز اظهار داشت: متاسفانه به دلیل درگیر شدن افراد با زندگی مادی در روزگار کنونی حضور امام در زندگی افراد به راحتی مشهود نیست.

امام جمعه همدان با بیان این که فرهنگ مهدوی گشاینده همه مشکلات و گرفتاری ها در جامعه است، ابراز داشت: امروز توجه به فرهنگ مهدویت و ترویج آن در جامعه سبب بیمه شدن و سعادت جامعه است.

وی با اشاره به این مطلب که امروز هجمه های فراوانی از ناحیه دشمنان اسلام به امر مهدویت متوجه شده است، گفت: دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) تمام زوایای مهدویت را بررسی کرده اند و شبهاتی را در این زمینه وارد ساخته اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید تقوای الهی و سیاسی را رعایت کنند و با انجام انتخابات سالم و تبعیت از قانون رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کنند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات شرعی در ایام انتخابات افزود: حامیان و طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود اخلاق را زیر پا نگذارند و بدانند که بی اخلاقی در طرفداری از نامزد مورد نظر خود اشکال شرعی دارد.

آیت الله طه محمدی در ادامه به بیان توصیه هایی در این زمینه پرداخت و گفت: منصبی که با تخریب رقیب دیگر حاصل شود وجاهت شرعی ندارد و نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب دیگر کاندیداها پرهیز کنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور همه افراد در انتخابات افزود: مردم باید بدانند که تنها با حضور در انتخابات است که می توان به پیشرفت امیدوار بود و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشت./۲۰۱/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات