۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۹۷۴۵۵
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

سند ۲۰۳۰ کرنش در برابر استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: هر فردی که با آراء مردمی به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب شد نباید از قدرت برای خود و اطرافیانش سوء استفاده کند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) افزود: هفته آینده برای ایران اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز است باید توجه داشته باشیم که انتخابات ریاست جمهوری یک بحث مهم و فوق‌العاده حساسی است که حضرت امام راحل(ره) و رهبری در سنوات گذشته تاکنون نسبت به شاخص‌های انتخابات اصلح نکات خوبی به مردم اعلام کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: اخلاق اسلامی، ایمان و تقوای الهی در کنار ولایتمداری و نسبت به ولی فقیه مطیع بودند از جمله شاخص‌های یک رییس جمهور موفق است و از آنجا که مشروعیت خود را از تنفیذ ولی فقیه به دست می‌آورد، باید فردی باشد که بر علیه ولی‌فقیه سخن یا عملی سر نزند.

وی ادامه داد: نباید مردمی که به رسیس جمهوری رای داده‌اند در فقر و فلاکت و محرومیت زندگی کنند اما شاهد باشند که رییس جمهورشان در بهترین روزگار زندگی کند.

آیت الله صفایی‌بوشهری شجاعت، مدیریت و عدالت را از دیگر ویژگی های رییس‌جمهوری منتخب عنوان کرد و اظهار داشت: هر فردی که با آراء مردمی به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب شد نباید از قدرت برای خود و اطرافیانش سوء استفاده کند و در یک کلام خود را وقف به اسلام ، ایران و مردم کند.

وی خطاب به تمامی ستادهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر هشدار داد: ستادهای انتخاباتی مراعات قانون و اخلاق را بکنند و در برنامه‌های سخنرانی از افرادی استفاده نکنند که استان را به دلیل زاویه‌داشتن با نظام، دچار آشوب کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با فرهنگیان افزود: بعضی از اسناد از جمله 2030 بدون سرو صدا تصویب می‌شود و الزام اجرای آن در کشور حاصل می‌شود.

امام جمعه بوشهر در تشریح طرح 20 30 یونسکو تصریح کرد: در پنتاگون یک طرح به جهت یکسان‌سازی آموزش و پرورش در جهان تصویب شد که تمام جهان آموزش و پرورش به سمت غرب‌گرایی و مدیریت جهانی امریکا پیش رود.

وی ادامه داد: این طرح برای اولین بار در سال 2011  توسط اوباما امضاء و در کشورهای قطر و فرانسه از آن رونمایی شد و این گونه به کشورهای جهان القاء شد که اگر می خواهید در جامعه جهانی باشید باید این سند اموزشی را اجرا کنید.

آیت الله صفایی‌بوشهری یادآور شد: سند بنیادین تحول آموزش و پرورش کشور با هزاران ساعت‌نفر کار طراحی و به تصویب رسید اما این سند، سال‌ها در گوشه‌ای خاک می‌خورد اما برای اجرایی شدن سند پنتاگون، کارگروهی در کشور برای اجرایی‌شدن آن مامور شده که این همان کرنش در مقابل جهان استکبار است.

وی ادامه داد: این مملکت نخبگان زیادی دارد که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به وجود آوردند، اما با کمال تعجب می‌بینیم یک سند پیش پا افتاده که محصول نگاه کشورهای غربی است در کشور ما تصویب و جایگزین آن سند تحول بنیادین می‌کنند که البته ملت ایران هیچگاه زیربار برنامه‌های تحمیلی جهان استکبار نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: رهبری در دانشگاه امام حسین سه هدف دشمن در سه مقطع کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت اشاره کرده که باید به هوش باشیم که توطئه‌های دشمنان در این دوره نیز همچنان خطرناک است.

وی ادامه داد: دشمن در کوتاه‌مدت به دنبال برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب به مانند فتنه‌ی سال 88 است و در اهداف میان‌مدت تهاجم اقتصادی به منظور برهم زدن معیشت مردم را در دستور کار دارد تا مردم از انقلاب رویگردان شوند که تنها راه مقابله با این تهاجم و یا هدف میان مدت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

 آیت الله صفایی‌بوشهری در مورد هدف بلند مدت دشمن گفت: در این هدف، از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگزین کردن یک حکومت دیگر در دستور کار دارد که البته به حداقلی آن هم که تغییر رفتارهای انقلابی مردم ایران اسلامی است راضی است./۸۳۳/۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات