۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۴۹۷۴۸۱
آیت الله علم الهدی:

نامزدهای انتخابات شعارهای ضد ارزشی سر ندهند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کسانی که در دولت های گذشته برای قدرت یابی خودشان وعده های ضد ارزشی به مردم دادند، نتوانستند به آن عمل کنند چرا که این کشور، کشور امام زمان(عج) است.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) ضمن قدردانی از مردم مشهد مقدس که در اجتماع عظیم منتظران حضور پیدا کردند، گفت: کسی که منتظر ظهور امام زمان(عج) است، تنها به دعا و استغاثه اکتفا نمی کند و به فرموده امام راحل «اگر واقعا منتظر امام زمان(عج) هستیم، باید حرکت کنیم.»

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که ظهور امام زمان(عج) مستلزم تلاش انسان ها برای اصلاح شرایط جهان است، افزود: ما باید بخواهیم و وارد عرصه شویم و با همه موانع ظهور و آفات فرج مبارزه کنیم تا امام زمان(عج) تشریف بیاورند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را در همین راستا قلمداد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که انقلاب ما هنوز به پیروزی نهایی نرسیده و ما در میانه راه هستیم. ما نظام خون ریز ستمشاهی را از کشور بیرون کردیم اما انقلاب ما هدفش این بود که اسلام حاکمیت پیدا کند و این حاکمیت نه تنها در ایران که به فرموده قرآن، حاکمیت اسلام بر جهان و جهانیان است؛ در نتیجه نقطه نهایی انقلاب ما حاکمیت یافتن اسلام بر جهان است.

آیت الله علم الهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که دولت تراز جمهوری اسلامی را دولت مقاومت معرفی کردند، گفت: دولت مقاومت یعنی ما باید ایستادگی کنیم و در برابر حرکت ها و توطئه های دشمنان مقاومت داشته باشیم تا سنگلاخ های مسیر ظهور امام زمان(عج) را برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که برنامه کوتاه مدت مستکبران در برابر نظام اسلامی، خسته کردن مردم از مقاومت است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد ابتدا این مقاومت را از ما سلب کند، سپس در برنامه میان مدت خود سفره ما را هدف قرار داده و ما را به خود وابسته کند و در برنامه بلند مدت نیز با اسم تغییر، نظام اسلامی را ریشه کن کند.

وی تأکید کرد: دولت مقاومت یعنی دولتی که در برابر این برنامه های دشمن ایستادگی کند که اقتصاد چنین دولتی باید اقتصاد مقاومتی باشد، در واقع جوهره مقاومت باید در تمام شئون زندگی ما جاری باشد تا بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را تا مرز آخر پیش ببریم.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود، انسجام ملی را لازمه تشکیل دولت مقاومت دانست و گفت: کسانی که نامزد تشکیل دولت مقاومت شده اند باید به دنبال انسجام مردم باشند، نه این که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، گسل های اعتقادی را تحریک کنند چرا که جریحه دار کردن عواطف عمومی ضد تشکیل دولت مقاومت است.

نماینده مردم مشهد در خبرگان تصریح کرد: نامزدهای ریاست جمهوری بدانند که سر دادن وعده های ضد ارزشی در این کشور شدنی نیست و کسانی که در دولت های گذشته برای قدرت یابی خودشان وعده های ضد ارزشی به مردم دادند، نتوانستند به آن عمل کنند چرا که این کشور، کشور امام زمان(عج) است./820/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات