۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۹۷۵۴۳
مدیر حوزه علمیه قزوین:

دشمن شناسی و دشمن ستیزی معیار و ملاک انتخاب کاندیداها باشد

حجت الاسلام عباسی ایمان، اعتقاد به اسلام و خدمتگزاری به مردم و شناخت و بصیرت داشتن را یکی از معیارهای مهم انتخابات فرد اصلح دانست و گفت: معیار و ملاک انتخاب کاندیداها باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی کاندیداها باشد.
حجت الاسلام عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین صبح امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج حوزه شهید باهنر شهرداری و پایگاه بسیج شهید همت سازمان پسماند شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش عقیدتی و سیاسی در ایجاد اتحاد و انسجام در بین نیروهای مسلح اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در مورد عقیدتی و سیاسی نیروهای مسلح تاکید کرده‌اند، پرسنل این بخش منظم، مرتب، عمیق، سنجیده، حساب شده، متناسب با موقعیت و مطابق با مقتضای زمان  عمل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات عظیم بیست و نهم اردیبهشت ماه به انتخاب با بصیرت و توام با آگاهی تاکید کرد و گفت: کشور ما یکی از کشورهای صاحب دموکراسی است که بطور میانگین در هر دو سال یک انتخابات را برگزار می‌کند که البته انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در دنیا است.

حجت الاسلام عباسی ایمان، اعتقاد به اسلام و خدمتگزاری به مردم و شناخت و بصیرت داشتن را یکی از معیارهای مهم انتخابات فرد اصلح دانست و تاکید کرد: معیار و ملاک انتخاب کاندیداها باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی کاندیداها باشد.

وی در پایان با اشاره به تبلیغات  انتخاباتی کاندیدها گفت: کاندیداها باید حرمت یکدیگر را حفظ کرده و از تخریب یکدیگر خودداری کنند و در همه حال رضای خداوند و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و ملت شریف را در نظرداشته باشند./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات