۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۹۷۵۶۰
آیت الله صفایی بوشهری:

ولایت مداری و استکبارستیزی از ویژگی های فرد اصلح است

آیت الله صفایی بوشهری انقلابی بودن، ولایت مداری و استکبارستیزی را از شاخص های اصلح در انتخاب رییس جمهور دانست و گفت: رییس جمهور باید در جهت حفظ مبانی امام راحل مصمم و معتقد باشد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم تکریم و تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و مقام شامخ معلم، گفت: با توجه به حضور و تایید اعضای شورای عالی حوزه و اساتید اعزامی از قم سال تحصیلی مدارس علمیه استان سال موفقیت آمیزی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: طلاب حوزه علمیه استان بوشهر از نظر علمی و اخلاقی رشد چشمگیری داشته اند به گونه ای که در برخی از رشته ها همچون ادبیات عرب به اندازه کافی متخصص و کارشناس وجود دارد.

وی پیشرفت فیزیکی و نرم افزاری مدارس علمیه استان را بسیار خوب عنوان کرد و بیان داشت: با وجود این همه تلاش و پیشرفت هنوز در آغاز راه هستیم و برای رسیدن به چشم انداز نیاز به یک تلاش مضاعف و جهادی داریم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مطالبه رهبر معظم انقلاب در مورد انقلابی بودن حوزه های علمیه و لزوم پرورش طلاب انقلابی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه بوشهر انقلابی بودن، ولایت مداری، استکبارستیز بودن و حفظ آرمان ها و ارزش ها و برنامه ریزی جهت ارتقای کشور را از شاخص های اصلح در انتخاب رییس جمهور عنوان کرد و بیان داشت: رییس جمهور باید در جهت حفظ مبانی امام راحل بسیار مصمم و معتقد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اساتید و طلاب را به استفاده حداکثری از ظرفیت معنوی ماه رمضان و لزوم خودسازی بیشتر توصیه کرد.

گفتنی است در پایان این نشست از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر تجلیل شد./202/833/ب1

ارسال نظرات