۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۹۷۵۷۲

برگزاری سلسله نشست های انتخاباتی ویژه طلاب مدرسه امام خمینی بندر امام

حجت الاسلام احمدی با توجه به وظیفه سنگین حوزه و روحانیت و انتظارت مردمی از قشر روحانیت، سلسله نشست های انتخاباتی برای طلبه ها با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
انتخاب اصلح

حجت الاسلام ناصر احمدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ضرورت تبیین انتخاب اصلح برای عموم جامعه ابراز داشت: با توجه به وظیفه سنگین حوزه و روحانیت در این زمینه و انتظارت مردمی از قشر روحانیت، در گام نخست سلسله نشست هایی برای طلبه ها با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بیان کرد: در این نشست معیارهای انتخاب اصلح و شیوه های دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات از سوی شخصیت های شهرستان و استان تبیین شد.

وی تصریح کرد: مبلغان معمم و غیرمعم اعزامی نیز تاکنون اصل حضور در پای صندوق های رأی و تبیین معیارهای انتخاب اصلح را در برنامه های تبلیغی خود گنجانیده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام عنوان کرد: 90 درصد طلبه های مدرسه به تبیین معیارها و ملاک های نامزد اصلح برای مردم در سطح شهر و روستاها می پردازند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، ابراز داشت: تا هفته پیش آزمون های آمادگی برای طلاب برگزار کردیم که براین اساس از بهترین ها تقدیر و ناشایست ها تنبیهات آموزشی شدند و همچنین در ماه مبارک رمضان مبلغان ملبس و غیرملبس فعالیت های تبلیغی را در روستاها و سطح شهر انجام خواهند داد.

حجت الاسلام احمدی در پایان عنوان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بازتاب بین المللی دارد؛ چرا که محاسبات و موضع گیری های جهانی براساس چنین حضوری اتخاذ می شود و امیدواریم با انتخاب اصلح، صلاح مملکت و جامعه اسلامی صورت گیرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات