۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۹۷۶۳۲
در دزفول؛

کارگاه مهارت افزایی اساتید حوزه های خوهران شمال خوزستان برگزار شد

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان از برگزاری کارگاه مهارت افزایی اساتید حوزه های خواهران شمال خوزستان در دزفول خبر داد.
حوزه خواهران صحنه

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های امور آموزشی در ماه جاری، افزود: در تاریخ 8 اردیبهشت آزمون را برای خواهرانی که ترک تحصیل و قصد بازگشت به حوزه را داشتند، برگزار کردیم که نتایج آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان درباره نحوه پذیرش طلاب خواهر در سال تحصیلی 96-97، خاطرنشان کرد: تعداد هزار و 297 نفر برای سطح دو، 149 نفر برای سطح سه و 33 نفر هم برای سطح چهار در آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران استان ثبت نام کردند که تعداد پذیرفته شدگان و ظرفیت قبول شدگان بعد از مصاحبه اعلام خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه تشریح فعالیت های امور آموزشی، بیان داشت: امتحانات شفاهی سطح سه برای طلاب حوزه های علمیه خواهران استان در ماه جاری برگزار می شود.

خانم صرخه با اشاره به آغاز امتحانات طلاب، اظهار داشت: امتحانات نیمسال دوم حوزه های علمیه خواهران از اول خرداد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره مهارت افزایی برای طلاب و اساتید در ماه جاری، اظهار داشت: در تاریخ 13 تا 15 اردیبهشت ماه کارگاهی در رابطه با بحث مهارت افزایی در شهرستان دزفول با حضور اساتیدی از حوزه های علمیه خواهران شهرهای دزفول، شوش، اندیمشک و اندیکا برگزار شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان در پایان گفت: حوزه های علمیه خواهران در اکثر شهرهای استان خوزستان به جز شهرهای هویزه، بستان و رامشیر وجود دارد./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات