۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۹۷۶۴۴
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

اشاعه ارزشهای معنوی پاسخگوی هجمه های فرهنگی دشمنان است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان اشاعه ارزشهای معنوی را پاسخگوی هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و گفت: مبلغان با فعالیت در عرصه تبلیغ و اشاعه ارزشهای دینی می توانند در راستای بصیرت بخشی به جامعه به ویژه بین جوانان نقش آفرین باشند.
مبلغان

حجت­ الاسلام علی شاهیوندی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت مبلغان در جامعه بیان داشت: مهم­ترین وظیفه مبلغان اشاعه ارزشهای معنوی و تبلیغ دین مبین اسلام در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

وی با بیان اهمیت ضرورت فعالیت مبلغان بین قشر جوان افزود: این نسل امروز هدف دشمن بوده و قشری بسیار آسیب پذیر هستند که باید با برنامه ریزی و فعالیت اثرگذار جلوی اهداف شوم دشمنان گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به اینکه کمرنگ کردن ارزشها و به گمراهی کشاندن نسل جوان از اهداف شوم غربی ها در قالب تهاجم فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در قالب این هجمه ها آسیبهای اجتماعی رواج پیدا می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید مبلغان به صورت تخصصی و در طول سال برنامه های تبلیغی خود را برای بصیرت افزایی بین جوانان و جلوگیری از رواج هجمه های دشمن به کار گیرند.

حجت الاسلام شاهیوندی ارتباط با مبلغان را ارتباط با دین و احکام خواند و گفت: ترویج این مهم موجب آشنایی بیشتر اقشار جامعه با مباحث اعتقادی و اسلامی می­شود که در زمینه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی آثار مطلوبی در پی خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: مسؤولان باید زمینه را جهت ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مبلغان دین مبین اسلام فراهم کنند و در این راستا فرصتی مناسب در اختیار مبلغان برای آگاه سازی جوانان و تبیین ارزشهای دینی بین این نسل فراهم کنند.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با تأکید بر ضرورت استفاده از فضاهای مجازی و شبکه های اجماعی در راستای نهادینه سازی ارزشها خاطرنشان کرد: این فضاها مورد استفاده جوانان هستند، برای جلوگیری از آسیبهای حاصل از این فضاها مبلغان باید با شبکه های اجتماعی آشنایی کامل داشته باشند و با تبلیغ مؤثر جلوی رواج آسیبهای آن را گرفته و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی حاصل از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی باید مبلغان متخصص در این زمینه تربیت شود./945۹/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات