۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۹۷۶۵۲
مدیر حوزه علمیه قزوین:

فضای تبلیغاتی انتخابات باید اسلامی و اخلاقی باشد

حجت الاسلام عباسی گفت: فضای تبلیغاتی انتخابات باید فضای اسلامی و اخلاقی باشد و مردم هم با شرکت حداکثری جواب نه به فتنه‌های دشمنان بدهند چون انتخابات یک رخداد ملی و آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین با اشاره به مسئله مهم انتخابات اظهار کرد: با عنایت خداوند متعال انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم برگزار خواهیم کرد و حضور مردم در انتخابات این دوره همچون دوره‌های گذشته پرشورت از همیشه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: انتخابات بهترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی، به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی و ادای دین و تکلیف ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و شهداست و بدانیم که امروز سرنوشت کشور ایران با سرنوشت کشورهای به پاخاسته در برابر ظلم و بیداد دنیا گره خورده است.

مدیر حزوه علمیه قزوین با اشاره به حساسیت انتخابات در سرنوشت ملی کشور  ابراز کرد: در این برهه حساس و حماسه آفرین نمی‌توان نسبت به سرنوشت کشور و جامعه بی‌تفاوت بود و باید با نهایت احساس تکلیف و وظیفه نقش آفرینی کرد.

وی در ادامه افزود: انتخابات یک رخداد ملی و آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است که آحاد جامعه باید با کمک یکدیگر، هر یک بر اساس جایگاهی که در آن قرار دارند، رسالت مهم خویش را به خوبی در این عرصه خطیر ایفا نمایند.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد:  فضای تبلیغاتی انتخابات باید فضای اسلامی و اخلاقی باشد و مردم هم با شرکت حداکثری جواب نه به فتنه‌های دشمنان بدهند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور خاطرنشان کرد: باید افرادی انتخاب شوند که هدف آنها پیاده سازی و اجرای معماری اسلامی باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: اگر انسان‌های اصلح، کارآمد، بانشاط، خوش اخلاق، امین و متخصص، در انتخابات شوراها انتخاب شوند، خیال مردم از نظر مسایل جاری و روزمره شهری که با آن سرو کار دارند، راحت خواهد شد./873/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات