۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۷۷۲۸
حجت الاسلام برگی:

مردم پاسخ تهمت‌ها را ۲۹ اردیبهشت خواهند داد

رییس ستاد مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در شمال‌غرب گفت: همه در مناظره‌های انتخاباتی مشاهده کردیم که هرگونه تهمتی زدند، اما آقای رئیسی هیچ‌گاه ادب و اخلاق را فراموش نکرد، هر چند در طول دوران فعالیت در قوه قضائیه از پرونده‌های بسیاری آگاهی داشت.
حجت الاسلام رسول برگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی، رییس ستاد مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در شمال‌غرب کشور عصر امروز در دیدار مردم تبریز با این کاندیدای ریاست جمهوری که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: 29 اردیبهشت امتحانی بزرگ برای همه ملت ایران است.

وی با بیان این‌که رقبای انتخاباتی هیچ ابایی از تهمت و افترا زدن به حریفان خود ندارند، خاطرنشان کرد: همه در مناظره‌های انتخاباتی مشاهده کردیم که هرگونه تهمتی زدند، اما رئیسی هیچ‌گاه ادب و اخلاق را فراموش نکرد، هر چند در طول دوران فعالیت در قوه قضائیه از پرونده‌های بسیاری آگاهی داشت.

حجت الاسلام برگی با تأکید بر این‌که آبروی خود را برای این سید به میدان آورده‌ام، تصریح کرد: آقایان ادعا دارند که از امام رضا(ع) سوء استفاده می کنیم؛ در حالی که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی همواره تاکید داشته و دارد که وی را خادم‌الرضا خطاب قرار دهند؛ چرا که اعتقاد دارد اگر خلافی سر بزند آن زیر سؤال خواهد رفت.

رییس ستاد مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در شمال‌ غرب با تأکید بر این‌که مردم در ۲۹ اردیبهشت پاسخ همه یاوه‌گویان و تهمت‌زنندگان را خواهند داد، گفت: بدانید که بی بصیرت در انتخابات به نظام اسلامی، دین و دنیا مردم لطمه خواهد زد، امروز نجات دهنده کشور شما مردم هستید، نه برجام و دیپلماسی لبخند.

همچنین روح الله متفکر آزاد، جانشین رییس ستاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تقدیر از حضور پرشور مردم تبریز در مراسم استقبال از این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اعتقاد داریم بایستی تغییر در مدیریت اجرایی کشور صورت گیرد، مردم آذربایجان در مقاطع مختلف نشان داده اند که مقابل هرگونه انحراف در مسیر انقلاب را خواهند گرفت.

وی افزود: مردم آذربایجان برای نان انقلاب نکردند، ما انقلاب کردیم تا تفکری نو در دنیا به جریان بیندازیم، البته در سایه‌ انقلاب اسلامی، امروز مردم نان را با عزت به دست می آورند، نه با ذلت و با مذاکره، مردم ما انقلاب کردند تا تفکر نویی در دنیا جاری سازند.

متفکر آزاد با بیان این‌که تنها راه نجات مشکلات کنونی بازگشت به تفکر جهادی و انقلابی است، افزود: هر چه داریم در سایه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران بوده است، تفکر مصلحت‌اندیشانه و عافیت‌طلبانه در قبال دشمنان نظام اسلامی را به انفعال خواهد برد./935/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات