۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۷۷۴۱

کارکنان جانباز مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تجلیل شدند

مراسم تجلیل از کارکنان جانباز مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی رییس این مرکز برگزار شد.
مرکز خدمات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مراسم تجلیل از کارکنان جانباز مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سالن نمازخانه این مرکز برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت روز جانباز برگزار شد از 16 نفر از همکاران جانباز مرکز خدمات تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است این مراسم به دلیل تقارن سفر استانی رییس و مسئولان مرکز خدمات به استان کرمانشاه در ایام ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، با یک هفته تأخیر برگزار شد.

روحیه ایثار و فداکاری سرمایه‌های ملی ما هستند

حجت الاسلام و المسلمین ربانی رییس مرکز خدمات حوزه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شب نیمه شعبان حقیقتاً بعد از شب قدر از بالاترین شرافت برخوردار است و اعظم شب‌های سال است.
وی با اشاره به جایگاه جانبازان در کشور بیان کرد: ما باید قدر عزیزانی را که در دفاع مقدس از وجودشان مایه گذاشتند بدانیم و نباید آنها را فراموش کنیم.
رئیس مرکز خدمات ابراز داشت: روحیه ایثار و فداکاری عزیزان جانباز، سرمایه‌های ملی ما هستند و باید با تمام وجود آنها را حفظ کنیم تا ارزش دفاع مقدس و شجاعت در جامعه ضعیف نشود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در تلاشند که ما این سرمایه‌های عظیم کشورمان را فراموش کنیم گفت: مردم باید بدانند که عزت، حیات و امنیتی که امروز داریم به دلیل رشادت‌های این عزیزان است.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی عنوان کرد: مصیبت‌بارترین حالت این است که عده‌ای می‌خواهند این روحیه ایثار و فداکاری را یک عامل بد، انحرافی و ضعف معرفی کنند و گاهی می‌بینیم که عده‌ای پیدا می‌شوند که از منافقین دفاع می‌کنند.
وی افزود: کسانی که این تفکر را دارند ارزشی برای ایرانی بودن خود قائل نیستند و هویت خود را فراموش کرده‌اند.
رییس مرکز خدمات تصریح کرد: احترام به جانباز در همه دنیا وجود دارد و همه کشورها به سربازان خود که جانباز شده‌اند افتخار می‌کنند.
وی با بیان اینکه برخورد لازم می دانیم که از این عزیزان قدردانی کنیم گفت: ان شا الله خداوند به ما توفیق دهد که به حداقل وظیفه خودمان در قدردانی از این عزیزان عمل کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را مورد تأکید قرار داد و گفت: وظیفه داریم که مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه دلسردی به دلیل بعضی ضعف‌ها نباید مانع از حضور در انتخابات شود بیان کرد: با نیامدن به پای صندوق‌های رأی مشکلات حل نشده بلکه بیشتر می‌شود؛ ما با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانیم بر مشکلات کشور فائق آییم./
۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات