۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۹۷۷۴۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

نخبگان ایثارگر باید زمینه ساز ظهور باشند

عضو مجلس خبرگان رهبری در دومین همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم گفت: نخبگان جامعه به ویژه نخبگان ایثارگر با اثر گذاری در بین مردم باید زمینه ساز ظهور باشند.
حجت الاسلام سعیدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن سعیدی در  دومین همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: هیچ کس در حکومت دینی رعیت نیست، همه مسوول هستند و نخبگان جامعه خصوصا وارثان ایثار و شهادت مسوولیت بیشتری بر دوش دارند.
وی اضافه کرد: در عصر غیبت نباید ساکت بود،‌منتظر واقعی شهدا بودند که با جهاد علیه ظلم و جور در راستای  زمینه سازی ظهور جان خویش را تقدیم کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: امروز این عزت و آرامش در سایه نظام اسلامی مدیون شهدا است و باید قدر این دستاوردها را بدانیم و در راستای حفظ و حراست و تقویت آن تلاش کنیم، حفظ ارزشها با امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود امام حسین (ع) برای احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر از جامعه  جان خویش را فدا کرد.
وی اضافه کرد: نخبگان وظیفه آگاهی رسانی به جامعه و روشنگری را دارند نخبه ایثارگر ادامه دهنده مسیر شهدا است و احیاگر ارزشها می باشد ،‌این جایگاه ارزنده ای است که باید آن را شناخت و به وظایف عمل در تا منتظر واقعی بود.
دومین همایش نخبگان شاهد و ایثارگر با حضور 200نفر از نخبگان استان به همت بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم و با حضور رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور  و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات