۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۹۷۸۱۴
روحانی در لرستان:

حضور پای صندوق‌های رأی گره گشای مشکلات کشور است

کاندیدای انتخابات با تأکید بر ضرورت حضور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: اگر همه پای صندوق آرا حضور یابند گره‌های کشور گشوده خواهد شد.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، پیش از ظهر امروز با حضور در جمع مردم خرم آباد در محوطه قلعه فلک الافلاک خرم آباد با بیان اینکه حضور امروز مردم شوق و شور ویژه ای به همراه دارد، گفت: این حضور شما گویای این است که باری دیگر می خواهید روحانی خدمتگزار شما باشد.

وی خدمت به مردم ایران اسلامی را افتخار خود عنوان کرد و افزود: ما در این راه می خواهیم همه جناح ها، گروهها، اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، اقوام و مذاهب در کنار هم به عنوان ایران متحد باشند؛ اصلاحات منزوی نخواهد شد، اعتدال منزوی نخواهد شد، با اصولگرایان با همکاری، هماهنگی و مهربانی رفتار خواهیم کرد.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه ما نمی گذاریم گروهی اقلیت بر افکار اکثریت مردم حکومت کنند، اظهار داشت: راه ما راه آرامش و ایستادگی در برابر اختلافات است؛ راه دولت تدبیر و امید را راه وحدت است و این راه مسیری صحیح است که مشکلات کشور را برطرف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اقدامات دولت در استان لرستان خاطرنشان کرد: در استان سه سد بزرگ احداث شده و یک سد دیگر نیز در حال افتتاح است، در گذشته ۳۲۰ روستا گازرسانی شده بود و در طول این سه سال و نیم گذشته این تعداد به ۷۲۰ روستا افزایش یافته است.

وی با بیان این که راه درازی تا رسیدن به نقطه مطلوب در پیش داریم، خاطرنشان کرد: می خواهیم برای تحول و پیشرفت ایران اسلامی، آزادی جوانان، رفع معضل بیکاری قدم های جدی تری برداریم.

رفع فقر و محرومیت هدف دولت تدبیر و امید است

رییس جمهور رفع فقر و محرومیت در ایران را این دو هدف مهم دولت عنوان کرد و گفت: باید روستاهای زیادی آبرسانی شود و مردم بتوانند از بازارهای سلامت و درمان سراسر کشور استفاده کنند.

وی افزود:  می گویند روز اول چرا پروژه ها را افتتاح نکردید و در ماههای آخر افتتاح کردید، می گویند چرا حقوق محرومین را پارسال تصمیم گرفتید که اضافه کنید و امسال برای مددجویان و بازنشستگان قدم برداشتید؟ باید پاسخ بدهم که ما در تحریم بودیم و بازار نفت ما را عربستان گرفته بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اینکه چاههای نفت ما را قفل زده بودند، ناچار بودیم اول راه را باز کنیم تا بتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم، اظهار داشت: امروز نفت ما بیشتر شده و تصمیم گرفته ایم پول را به محرومان بدهیم.

وی با عنوان اینکه برخی می گویند باید تحریمها ادامه پیدا می کرد تا کاسبان تحریم جیب‌هایشان پولدارتر می‌ شد، تصریح کرد: ما می‌گوییم باید قدرت کشور بیشتر و بیشتر شود و زندگی محرومان بهبود یابد، من به مردم ایران قول می‌دهم پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد و پرنده آزادی را به پرواز درخواهیم آورد.

حضور پای صندوقهای رأی گره گشای مشکلات کشور است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فکر نکنید ما برای چهار سال تصمیم گرفته‌ ایم، گاهی تصمیم ‌گیری آثارش برای ۴۰ سال باقی می‌ماند، ما سمت قرن آینده و سال ۱۴۰۰ حرکت می‌کنیم و باید کشور را برای پیشرفت شایسته در آینده آماده کنیم.

رییس جمهور در ادامه امنیت و آرامش را کلام پیشرفت کشور بیان کرد و گفت: ما راهمان را ادامه می‌دهیم و از دلواپسان هراس نداریم و با امید مسیرمان را طی خواهیم کرد، نخواهیم گذاشت فریبکاران سخنان ناروا را در گوش مردم بخوانند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید بر ضرورت حضور مردم پای صندوقهای رأی ادامه داد: اگر همه پای صندوق آرا حضور یابند گره‌های کشور گشوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی می خواهند با پمپاژ پول میان مردم آنان را بفریبند و قیمت اجناس چند برابر شود، اظهار کرد: ما این راه را نمی‌خواهیم چراکه جوانان ما از بیکاری رنج می برند و شغل پایدار می‌خواهند./9459/پ۲۰۱/ج۱

ارسال نظرات