۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۹۷۸۴۶
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است

حجت الاسلام کاظم لو گفت: حفظ انسجام و وحدت داخلی و داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.
رضا کاظملو

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین  امروز در جمع طلاب، اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، با اشاره به ضرورت داشتن بصیرت در جامعه دینی گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، منافقان کسانی هستند که برای رسیدن به عزت، کافران را به جای مؤمنان، اولیاءِ خود انتخاب می‌کنند، در حالی‌که عزت تنها نزد خداوند است و آن‌ها از این مهم غافل می‌مانند.

وی در ادامه افزود: اگر دین در جامعه تبیین شود، تهمت، غیبت و دروغ جای خودش را به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و نصیحت می‌دهد و صداقت در رفتار و صراحت در گفتار در بین مردم رایج می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در ادامه با اشاره به مسئله مهم وحدت و همدلی در جامعه خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و عبور از مشکلات کنونی حفظ وحدت و انسجام داخلی و تبعیت از مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین راهکار عبور از مشکلات در حوزه اقتصادی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است ابراز کرد: البته در کنار این مهم باید اتکا به توانمندی‌های داخلی هم مد نظر قرار گیرد که باید برنامه‌های مسؤولان در این مسیر موجب هدایت و روشنگری مردم هم باشد.

حجت الاسلام کاظم لو در ادامه تصریح کرد: حفظ انسجام و وحدت داخلی و داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، داشتن تهذیب نفس و خودسازی را برای طلاب با اهمیت دانست و ابراز کرد: علمی که همراه با تزکیه نباشد خطرآفرین است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم که حوزه خواهران با ایجاد زمینه‌های رشد و بالندگی همراه با تعمیق ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف توانسته است به مجموعه‌ای ارزشمند در سطح کشور تبدیل شود که باید از اساتید و کادر علمی مدارس قدردانی کنیم./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات