۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۹۷۸۹۷
رییس ستاد قالیباف در اردبیل:

قالیباف فردا میهمان اردبیلی ها خواهد بود

رییس ستاد قالیباف در اردبیل گفت: آقای قالیباف فردا دوشنبه وارد استان ولایتمدار اردبیل شده و با حضور در مسجد سرچشمه این شهر به ارائه برنامه های خود می پردازد.
قالیباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، بهرام یوسف پور، رییس  ستاد محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: محمدباقر قالیباف فردا دوشنبه رأس ساعت 15:30 وارد استان ولایتمدار اردبیل شده و با حضور در مسجد سرچشمه این شهر، در سخنرانی ویژه به ارائه برنامه های خود می پردازد.

وی افزود: تمامی برنامه‌های آقای قالیباف از زمان آغاز فعالیت در دولت به صورت روزشمار طراحی می شود و اگر قولی هم به مردم داده می شود همه این برنامه‌ و دورنماها از پیش بررسی و کارشناسی شده است.

یوسف پور با بیان اینکه آغاز برنامه‌های اقتصادی آقای قالیباف از سال 92 است، تصریح کرد: این کاندیدا از سال 92 با تیم 76 نفری اقتصادی خود به صورت رسمی مطالعه کلانی بر محور اقتصاد داشته که همین امر می‌تواند مبین موفقیت دکتر قالیباف در صورت انتخاب به عنوان رییس دولت دوازدهم باشد.

وی با اشاره به عملکرد های موفقیت آمیز و جهادی دکتر قالیباف درچند سال گذشته برای آبادانی تهران و فعالیت های عمرانی پایتخت تصریح کرد: یکی از عملکردهای موفقیت آمیز آقای قالیباف ایجاد و راه اندازی متروی 300 کیلومتری تهران بود که قبل از حضور وی در شهرداری تهران فقط 70 کیلومتر آن انجام شده بود.

رییس ستاد قالیباف در استان اردبیل ادامه داد: اگر آقای قالیباف برنده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باشد از روزهای نخستین فعالیت به ایجاد سامانه کارانه مشغول می شود که در صورت تحقق این اقدام در میان کشورهای اروپایی یک کار بسیار شگفتی خواهد بود و در برنامه داریم تا با معرفی بیکاران به مرکز و واحدهای خاصی ماهانه مبلغ 250 هزار تومان را به حساب ثبت‌نام کنندگان واریز کنیم.

وی با اشاره به قول های دروغین و عوام فریبانه دولت روحانی درباره تحول اقتصادی، گفت: آقای روحانی اعلام کرد که برنامه صد روزه اقتصادی دارم در صورتی که هیچ اقدامی انجام نشده، مردم باید درباره چنین افرادی اظهار نظر کنند.

رییس ستاد مرکزی قالیباف در استان اردبیل، اظهار داشت: چرا باوجود فروش نفت که می گویید برجام باعث شد فروش نفت ما افزایش یابد باز هم سفره های مردم خالی است و مردم به سختی زندگی خود را می گذرانند.

وی با اشاره به اینکه امروز با وجود بحران اقتصادی در کشور اگر در جامعه نقدینگی هم داشته باشیم فقط 5 درصدش برای عامه مردم است و 95 درصدش تو جیب همان 4 درصدی ها ریخته می شود، افزود: امروز اگر دشمن جرات تعرض به کشور را ندارد قطعا به دلیل ایستادگی و مقاومت ملت ایران است./937/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات