۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۹۷۹۲۴
حداد عادل در گفت‌وگو با رسا؛

اعضا لیست خدمت مومن، متخصص و پاک هستند

رییس فرهنگستان ادب و هنر با اشاره به انتخابات شورای شهر تهران، گفت: به خواهران و برادرانم عرض می کنم دوستانی مانند آقای مهندس چمران، سروری و ریاض و افرادی که در این لیست هستند مومن، متخصص و پاک هستند.
دکتر غلامعلی حداد عادل

غلامرضا حدادعادل، رییس فرهنگستان ادب و هنر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات شورای شهر، گفت: به نظر بنده افرادی که در لیست خدمت برای انتخابات شورای شهر تهران انتخاب شده اند بسیار مناسب است.

وی افزود: بنده با تعدادی از این افراد سابقه همکاری و دوستی دیرینه دارم، با اطمینان به همه این فهرست رای خواهم داد و و به خواهران و برادرانم عرض می کنم دوستانی ماند آقای مهندس چمران، سروری و ریاض و جوانان و با تجربه هایی که در این لیست هستند مومن، متخصص و پاک هستند.

حداد عادل، گفت: این فهرست خوب بسته شده و در حقیقت اینها ادامه دهنده بینش و منشی هستند که آقای شیبانی صاحب آن است، اگر آقای شیبانی سالخورده نشده بود حتما در این فهرست قرار می‌گرفت، او از منظر دانش، ایمان و ساده زیستی افتخار ملت ایران است، این فهرست دوستان او هستند.

وی ادامه داد: مردم باید در مقایسه با دیگر فهرست ها به حافظه تاریخی خود توجه کنند، وقتی در شورای اول دست یک عده دیگری بود هرروز چه مشکلاتی وجود داشت؟ این دوستان(لیست خدمت) به جای اینکه به روی یکدیگر چنگ بیاندازند خدمت خواهند کرد و انتخاب آنان را توصیه می کنم.

رئیس فرهنگستان ادب و هنر، اظهار داشت: امیدواریم مردم به صحنه بیایند و با انتخاب درست، شهرداری و شورای شهر را از دست افرادی که تشنه قدرت اند و هیچ شیفتگی برای خدمت ندارند، حفظ کنند./811/ ۳۰۲/ص

 

ارسال نظرات