۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۹۷۹۳۲
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

بانک ها با تحقق اقتصاد مقاومتی مطالبات رهبر انقلاب را عملی کنند

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: بانک ها باید با تحقق اقتصاد مقاومتی عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام کریم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش ظهر امروز در دیدار با مدیر بانک قرض الحسنه رسالت ابراز داشت: بانک ها باید با تحقق اقتصاد مقاومتی عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: بانک ها باید بانکداری اسلامی را در جامعه رواج دهند تا اعتماد مردم نسبت به این مجموعه ها بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: سنت قرض الحسنه سنت رسول اکرم (ص) است، ترویج این سنت به بقای احکام اسلام و دین کمک می کند بنابراین اشاعه این مهم سرشار از آثار و برکات در انقلاب است.

حجت الاسلام کریم آبادی تأکید کرد: تمام مسلمانان باید نسبت به دین و اشاعه احکام دین التزام داشته باشیم زیرا اگر اسلام و انقلاب نبود قطعأ وضعیت مسلمانان به گونه ای دیگر رقم می خورد.

این مسؤول با تشویق مردم به ترویج سنت قرض الحسنه گفت: اشاعه فرهنگ نیک قرض الحسنه می تواند مشکلات قشر ضعیف و محروم را مرتفع سازد و جامعه ای اسلامی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: سپرده ها مردم باید به سمت تولید و حمایت از کارآفرینی هدایت شود، تولید ملی و حمایت از کار ایرانی در نظام گره گشا و سازنده بوده و جامعه را به سمت پیشرفت و ارتقا حرکت می دهد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه غرب عنوان داشت: انقلاب اسلامی برپایه دین اسلام شکل گرفته است و تمامی مسائل نظام اسلامی نیز باید بر اساس دستورات ائمه اطهار (ع) باشد زیرا ربا در بانک ها زندگی مسلمانان و مردم را به سمت نابودی و دور شدن از اسلام هدایت می کند.

این مسؤول در پایان با اشاره به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بیان داشت: انتخابات مظهر عظمت و اقتدار نظام است، مشارکت مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می زند بنابراین همگی موظف به حضور حداکثری در انتخابات هستیم./203/857/ب1

ارسال نظرات