۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۹۸۰۰۲
آیت‌الله قرهی:

سند ۲۰۳۰ کاپیتولاسیون فرهنگی است/ برخی مسؤولان در خواب غفلت هستند

آیت‌الله قرهی با بیان این که سند ۲۰۳۰ نوعی کاپیتولاسیون فرهنگی است، گفت: چرا کسی صدایش در‌نمی‌آید آیا صرفا و صرفا رهبر معظم انقلاب باید نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند و بقیه در خواب بمانند.
قرهی آیت الله قرهی آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آ‌یت الله روح الله قرهی، مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) شامگاه یکشنبه در درس تفسیر که در حوزه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد، گفت: شیطان همواره انسان را وسوسه می‌کند اما اهل تقوی فریب نمی‌خورند.

وی درباره انتخابات پیش رو، عنوان کرد: در هفته گذشته طی مناظرات برخی از کاندیداها اخلاق را رعایت نکردند اما برخی با وجود اینکه پرونده همان تهمت‌زنندگان را زیر دست خود داشتند به خاطر رعایت اخلاق حرفی نزدند.

آیت‌الله قرهی با اشاره به اینکه بیان حقیقت خود از مکارم اخلاق است، عنوان کرد: کاندیدی که به نظر اخلاق را رعایت کرد باید حقایق را می‌گفت تا مردم آگاه می‌شدند، قرآن می‌فرماید کسانی که بر علیه اسلام خدعه می‌وزند را باید رسوا کرد.

مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) افزود: چرا باید به یکی از کاندیداها اجازه داده شود که برای حمایت از سران فتنه در متینگ‌ها سخنرانی داشته باشد و یکی از سران فتنه را رهبر فرزانه معرفی کند، مردم بیدار شوید چنین افرادی با شیاطین قرارداد بستند که هنگام حضور نزد مؤمنان می‌گویند ما با شما هستیم و هنگام حضور نزد انسان‌های شیطان صفت می‌گویند ما با این گفتار آنها را به مسخره گرفته بودیم.

وی ادامه داد: با شعار آزادی آزادی مردم را فریب می‌دهند در حالی که امروز مردم از نظر اقتصادی، معیشت و اشتغال مشکل دارند.

آیت‌الله قرهی گفت: چرا باید یکی از کاندیداها با بیان اینکه تنها مردم تهران از روی عقل و دانش رأی می‌دهند به مردم 30 استان دیگر توهین کند آیا این حرکت شیطانی و همراه با نفاق نیست.

وی درباره سند 2030 که نوعی کاپیتولاسیون فرهنگی است، اظهار داشت: چرا آقای جهانگیری این سند را امضا کردند؛ سندی را که در آن ما متعهد می‌شویم در کتاب‌های درسی خود مباحث دینی را برداشته، برای امام حسین(ع) به بهانه رفع خشونت نباید عزاداری کنیم و از کلاس دوم ابتدایی پیش از بلوغ دانش‌آموزان به آنها مسائل جنسی سکس آموزش داده شود.

مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) افزود: قانونی شدن آموزش همجنس‌بازی، کاهش جمعیت، حذف همه دروس دینی و ارائه اطلاعات علمی کشور به سازمان یونسکو که حتی کشوری نظیر فرانسه نیز آن را قبول نکرده است، این موارد تنها بخشی از مفاد این قرارداد ننگین است، چرا کسی صدایش در‌نمی‌آید آیا صرفا و صرفا رهبر معظم انقلاب باید نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند و بقیه در خواب بمانند./807/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات