۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۹۸۰۰۴
با صدور نامه ای اعلام شد؛

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی نامزد اصلح جامعه روحانیت شیراز

جامعه روحانیت شیراز در نامه‌ای ضمن بیان اصلح‌بودن حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی حمایت خود را از این کاندید دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
حجت‌الاسلام رئیسی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، جامعه روحانیت شیراز در نامه‌ای ضمن اعلام اصلح‌بودن حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی حمایت خود را از وی عنوان کرد.

در این نامه آمده است: «با عنایت به اهمیت حضور یکپارچه و میلیونی ملت بزرگ ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز 29 اردیبهشت 96 و براساس درخواست‌های مکرر مؤمنین و عموم مردم عزیز استان و به‌ ویژه شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) در تبیین و معرفی فرد شایسته و اصلح، به استحضار مردم ولایتمدار می‌رساند جامعه روحانیت شیراز در چند جلسه بحث و بررسی در جلسه اخیر خود که در مدرسه علمیه رضویه به میزبانی آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضای حاضر در جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد اصلح انتخاب و معرفی کرد».

در ادامه نامه چنین ذکر شده «ضمن دعوت آحاد مختلف مردم به مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات و پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمنان معاند نظام اسلامی انتظار است با انتخاب اصلح ارواح مطهر شهدا و امام راحل عظیم‌الشأن را شاد و زمینه تغییر به نفع مردم را با انتخاب آگاهانه فراهم کنند»./825/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات