۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۹۸۰۶۷
در جهت تبیین ملاک های انتخاب اصلح؛

قرارگاه بصیرتی در مدرسه سفیران ولی عصر اهواز راه اندازی شد

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز به عنوان یک حوزه انقلابی، روشنگری مردم را وظیفه خود می داند، گفت: در جهت انتخاب نامزد اصلح و تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات قرارگاه بصیرتی در این مدرسه راه اندازی شد.
حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سید جعفرموسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در همه زمان ها باید پشتیبان نظام مقدس اسلامی باشد، گفت: حوزه سفیران ولی عصر (عج) اهواز به عنوان یک حوزه انقلابی، روشنگری مردم را وظیفه خود می داند و در این باره معیارهای انتخاب اصلح را براساس آیات و روایات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشخیص و به مردم نمایان می کند.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه در جهت تعیین ملاک های اصلح یک قرارگاه بصیرتی در مدرسه از دو هفته پیش راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: طلبه های مدرسه پس از حضور در این قرارگاه به روستاها، مساجد و حسینیه ها گسیل شده و مردم را در وهله اول به حضور پرشور در انتخابات تشویق و سپس معیارهای نامزد اصلح را شرح می دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به صدر اسلام و وقایع جاری پس از رحلت رسول خدا(ص) اظهار داشت: در آن دوران حضرت زهرا(س) تک و تنها به درب منازل رجوع و به روشنگری درباره خلافت مولای متقیان می پرداخت هر چند که نتیجه ای حاصل نشد اما نام بانوی دو عالم به عنوان کسی که روشنگری و بصیرت افزایی کرد، در تاریخ ثبت شد.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: ما به تأسی از این حرکت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب چنین روشی را در پیش گرفتیم و طلبه ها با تبیلغ چهره به چهره به تبیین معیارهای نامزد اصلح می پردازند.

وی بیان کرد: دوره‌های جریان شناسی بصیرتی را با تدریس اساتید برجسته کشوری برای طلبه ها برگزار کردیم تا از این طریق با دانش و آگاهی ‌های بیشتری مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند./303/9456/ب1

ارسال نظرات