۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۹۸۰۹۴
معاون پژوهش حوزه علمیه امام صادق خرمشهر خبر داد:

برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی با حضور امام جمعه

حجت الاسلام شاه ملکی با تشریح فعالیت های پژوهشی مدرسه گفت: ماهانه یک جلسه اخلاق در قالب نشست بصیرتی سیاسی با حضور پاسداران قدیمی سپاه و امام جمعه محترم برگزار می کنیم.
بصیرت سیاسی

حجت الاسلام شاه ملکی، معاون پژوهش حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز بیان داشت: جلسات گاهنامه این روزها در رابطه با بحث انتخابات همراه است که در آن جلسات سیاسی بصیرتی با حضور امام جمعه و دیگر اساتید برگزار می شود.

معاون پژوهشی حوزه علمیه امام صادق(ع) درباره هدف از تشکیل این جلسات گفت: هدف از تشکیل جلسات بصیرتی سیاسی تبیین جریان انتخاب اصلح و اهمیت شرکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که این جلسات برای آگاه سازی طلاب بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسؤول در ادامه تشریح فعالیت های پژوهشی اظهار داشت: کارگاه علمی پژوهشی در قالب نشست های تحقیقی پژوهشی به طور مستمر برگزار می شود و طلاب تحقیقات خود را ارائه می دهند و این کلاس ها بطور هفتگی در روز دوشنبه تشکیل می شود.

حجت الاسلام شاه ملکی در رابطه با بحث کتابخوانی طلاب ابراز داشت: اکثر منابع کتب طلاب از کتابخانه حوزه است و استفاده از کتب جهت مطالعه برای همه طلاب بلامانع است.

وی در رابطه با ارسال مقالات حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر به جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: تعداد 12 مقاله درسال جاری و درسال گذشته حدود 7 مقاله به جشنواره علامه حلی ارسال شد.

حجت الاسلام شاه ملکی در پایان با اشاره به نشست های بصیرتی سیاسی اظهار داشت: ماهانه یک جلسه اخلاق در قالب نشست بصیرتی سیاسی با حضور پاسداران قدیمی سپاه و امام جمعه محترم برگزار می کنیم که اغلب مباحث در رابطه با انتخابات سرنوشت ساز پیش رو است./945۳/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات