۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۹۸۰۹۷

دیدار رییس دفتر آیت الله سبحانی در تهران با طلاب حوزه علمیه سنقر

رییس دفتر آیت الله سبحانی با طلاب و روحانیان و اساتید حوزه علمیه شهرستان سنقر دیدار کرده و هدایایی را به طلاب این حوزه علمیه اهدا کرد.
سنقر سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم سیستانی، رییس دفتر آیت الله سبحانی در تهران ظهر امروز با حضور در حوزه علمیه شهرستان سنقر با طلاب و روحانیان و اساتید حوزوی دیدار کرد.

در این دیدار ضمن طرح مشکلات و معضلات حوزه علمیه به ویژه در زمینه مالی، حجت الاسلام والمسلمین سیستانی هدایایی را به طلاب حوزه علمیه شهرستان سنقر اهدا کردند.

حجت الاسلام مجید صفدری، امام جمعه شهرستان سنقر در این دیدار ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین سیستانی، ابراز داشت: طلاب باید در هر شرایطی تقوای الهی پیشه کنند و در یاذگیری علم دین جدیت لازم را بکار گیرند.

امام جمعه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف عالیه مستلزم تلاش و جهد بسیار بوده و باید علم آموزی و تهذیب نفس سرلوحه امور طلاب قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان داشت: طلاب باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و دیگر اقشار جامعه را نیز به حضور پرشور و گسترده در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو تشویق کنند.

حجت الاسلام صفدری بیان معیارهای انتخاب اصلح را از وظایف طلاب و مبلغان خواند و اظهار داشت: باید بصیرت مردم را در زمینه انتخاب درست و آگاهانه و مسؤولانه افزایش داد.

امام جمعه شهرستان سنقر روشنگری را از وظایف طلاب و مبلغان دانست و بیان داشت: آینده درخشان کشور در گرو انتخاب فرد اصلح بوده و باید در این زمینه حساسیت ویژه ای به خرج داد، زیرا انتخاب غلط عواقب بسیاری برای آینده کشور در راه تعالی و پیشرفت خواهد داشت./857/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات