۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۱۶۸
صفار هرندی:

با مدیریت اشرافی نمی‌توان مشکلات کشور را رفع کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد که امروز با مدیریت اشرافی نمی‌توان مشکلات متراکم موجود در کشور را رفع کرد.
صفار هرندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین نشست بصیرتی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در انتخابات پیشرو نبرد بین دوجبهه سیاسی‌ اصولگرا و اصلاح طلب است.

وی افزود: انتظارات اصلاح طلبان آنگونه که تصور می‌کردند در این دوره به نتیجه نرسید و در طول دولت یازدهم این نارضایتی‌ها مدام بیان می‌شد. آنان انتظار داشتند در این چهار سال به آن جایگاهی که تصور می‌کردند دست یابند که نیافتند.

صفار هرندی بیان داشت: نارضایتی مردم و جریان اصلاح طلب از دولت یازدهم سبب شد این جریان فرد پوششی خود را به عنوان نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری معرفی کند تا اگر مردم به دولت کنونی تمایل نداشتند حداقل نامزد دیگری بتواند آرای اصلاح طلبان را به خود جلب کند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: ساختار شکنی‌های دولت یازدهم در چند روز اخیر منجر به خرسندی رسانه‌های خارجی و زیر سوال بردن نظام بود. دولت کنونی با این حال که خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی سالها در مسؤولیت‌های امنیتی ایفای نقش می‌کرد امروز همان مسائل را زیر سوال می برد که بسیار تاسف انگیز است.

وی در ادامه ادامه با بیان اینکه عبور از خطوط قرمز برنامه‌ای بود که اصلاحات برای دولت یازدهم در نظر گرفت، گفت: از این طریق می خواهند به اهداف خودشان دست یابند. دولت یازدهم نه تنها در چهارسال اول ریاست جمهوری عملکرد شایسته‌ای را در کارنامه خود به ثبت نرساند بلکه امروز ما شاهد نامشخص بودن هویت ایشان هستیم.

صفار هرندی اضافه کرد: در انتخابات دوره قبل، روحانی از همان ابتدا خود را نماینده اعتدال معرفی کرد و نسبت به افراطیون بیزاری جست و اصولگراها نیز به تصور اینکه رقیبشان فردی ضعیف است با یکدیگر متحد نشدند و این امر سبب شد مردم به طرف مقابل اصولگراها اعتماد کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در حال حاضر ادغام دو نامزد جریان اصولگرا شوکی بزرگ و مثبت برپیکره جامعه است، گفت: امروز دولت مستقر همه عملکرد خود را بهترین عملکرد بیان می‌کند در حالی که طرف مقابل با ناکارآمدی این دولت درصدد اصلاح امور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز با مدیریت اشرافی نمی‌توان مشکلات متراکم موجود در کشور را رفع کرد در حال حاضر مردم درد خودشان و راهکارهایی که نامزدها در خلال مناظرات برای برطرف کردن مشکلات بیان کردند را هم به خوبی می‌دانند و نامزد اصلح را انخاب خواهند کرد./813/پ۲۰۲/ج۱

 

ارسال نظرات