۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۹۸۲۰۶
نظر آزاد؛

چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟

در آستانه انتخابات همواره برای عده‌ای این سؤال مطرح می‌شود که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم و رأی بدهیم؟
انتخابات

به گزارش سرویس مخاطبین خبرگزاری رسا، چرایی حضور در انتخابات موضوعی است که این بار جوابش را از مخاطبان خبرگزاری رسا خواهیم پرسید در این مقام درصددیم تا نظرات مخاطبان و کاربران گرامی خبرگزاری رسا را در این موضوع منتشر کنیم.

چند روز دیگر به یکی از سرنوشت‌سازترین روزها برای ایرانیان باقی مانده و کسی نیست که نداند تنها با یک حضور پرشور و گسترده در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه است که می‌توان برای مدیریت آینده کشور تصمیم گرفت.

شما می توانید از طریق شماره 09192950818 درتلگرام یا در پایین این خبر در بخش نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با اسم واقعی یا مجازی بیان کنید./۹۰۱/

حسن شیخی- قم: شرکت در انتخابات موجبات خشم دشمنان را فراهم می‌کند که این امر از دیدگاه قرآن عمل صالح است و موجب اجر و پاداش الهی است.

محمد خواجه الدین- آذربایجان: انتخابات، به‌عنوان یکی از امور و عرصه‌هایی است که با انتخاب مسئولان صالح و دلسوز، به تقویت نظام اسلامی کمک می‌کند و در سایه عزت و قدرت اصول بنیادین آن در سرتاسر جهان انتشار می یابد.

احسان محمدپور- اصفهان: اینکه به چه شخص یا اشخاصی در انتخابات رای داده شود مهم است ولی مهمتر از آن، حضور همه آحاد و سلایق در انتخابات است که مهر تاییدی بر نظام و ساختار مردم سالار دینی جمهوری اسلامی است.

حسین هادی پور - فارس: یکی از شاخصه‌های مهم دموکراسی در دنیا بحث انتخابات است به طوری که در هر کشوری به تناسب افزایش میزان مشارکت مردم رونق دموکراسی افزایش پیدا می‌کند.

علیرضا هاشمی- تهران: با رای دادن در انتخابات به صورت مستقیم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستیم.

روح الله عباسلو- مشهد: انتخابات به نوعی یک دخالت و تصمیم گیری برای حاکمیت است. ما نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم و باید در صحنه حاضر شویم چرا که در این صورت است که به ماندن و چگونه زیستن خود اهمیت داده‌ایم.

محمد ابراهیمی- قم: اگر مشارکت حداکثری در انتخابات رقم زده شود امکان چانه‌زنی جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی افزایش پیدا کرده و طبیعتا با این قدرت ایران می‌تواند از حق و حقوق خود به بهترین شکل دفاع کند.

محمود باقری- البرز: مردم با حضورشان می‌توانند این شعار را به تمام یاوه‌گویان استکبار بدهند که همیشه و با تمام تهدیدها و تحریم‌ها از ولایت و رهبری فاصله نمی‌گیرند، حضور تک تک مردم در انتخابات تیری در قلب دشمن و خاری در چشم او خواهد بود.

حسن شریعتی- اراک: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و ما چاره‌ای جز این نداریم و مکلف هستیم تا سرنوشت خود را تعیین کنیم.

باقر قریشی- خوزستان: شرکت در انتخابات حق است به دلیل اینکه به وسیله رای مردم آن‌ها خود آینده جامعه و خانواده خود را می‌سازند و تکلیف است چون ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئولیت داریم.

محسن قدیری- کرمانشاه: مردم ایران بهتر از همه دوره‌های گذشته پای صندوق‌های رای می‌آیند از همین حالا هم قرائن حاکی از این است که مردم حضور بالایی در انتخابات خواهند داشت.

احمدرضا عبادی- سمنان: شرکت حداکثری در انتخابات تحکیم، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا ثابت می‌کند.

ارسال نظرات