۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۹۸۲۳۲
در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر؛

فعالان ادبیات شفاهی فارس به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی و تاریخ انقلاب اسلامی فارس در شب خاطره‌ای که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.
رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شیراز، محمدمهدی پوریزدان‌پرست، کارشناس مسؤول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر و روز فتح و پیروزی جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی و تاریخ انقلاب اسلامی فارس همراه با برگزیدگان سراسر کشور در شب خاطره‌ای که در محضر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه از جمله مسائل مهمی که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری قرار داشته، بحث ادبیات دفاع مقدس آن هم در گستره‌ای جامع بوده است، تصریح کرد: با پیگیری نظرات معظم‌له که خود کارشناس و خبره فن هستند می‌توان دریافت حوزه تاریخ شفاهی و خاطرات برای ایشان با اهمیت است و در کنار شکل‌های ادبی معمول مانند رمان و داستان کوتاه این‌گونه نیز مستقلاً صاحب تشخص است.

کارشناس مسؤول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس اعلام کرد: به ابتکار حوزه هنری و نظر مساعد معظم‌له قرار است سوم خردادماه شب خاطره‌ای با حضور دست‌اندركاران این گونه ادبی در سطح کشور برقرار شود.

پوریزدان‌پرست با خاطرنشان کردن اینکه فارس از جمله استان‌های فعال در این امر است و قرار است جمعی از نخبگان و فعالان این عرصه در مراسم حضور یابند، اظهار داشت: از این میان می‌توان به حضور مدیران و معاونان و کارشناسان حوزه هنری فارس و سیدحسن حسینی ارسنجانی، اکبر صحرایی، سیدمحمدهاشم پوریزدان‌پرست، محمدمحمودی نورآبادی، مجید ایزدی، محمدحسین صادقی و مهدی احتشامی اشاره کرد./825/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات