۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۹۸۲۵۷
آیت الله کعبی با تجلیل از اقدام قالیباف:

ائتلاف نیروهای انقلابی اتحاد برای تغییر به نفع مردم است

نماینده خبرگان رهبری گفت: اتحاد برای تغییر به نفع مردم و تمرکز بر مدیریت کلان اجرایی و حل مشکلات معیشتی یک حرکت انقلابی و مبارک است که شوکی تبلیغاتی به شمار می رود.
آیت الله عباس کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر تغییر وضع موجود، از اقدام انقلابی محمد باقر قالیباف در ائتلاف با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی قدردانی کرد.

وی افزود: اتحاد برای تغییر به نفع مردم و تمرکز بر مدیریت کلان اجرایی و حل مشکلات معیشتی یک حرکت انقلابی و مبارک است که شوکی تبلیغاتی به شمار می رود، این حرکت دل نیروهای مؤمن و انقلابی را شاد کرد و الان با ظرفیت بیشتر می توان کار کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: با این حرکت توان بیشتر در سطح کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و کار و تلاش برای حل کردن مشکلات مردم در عمل نه در شعار ایجاد شده و امیدواری بیشتر شده است.

وی با تأکید بر این که مردم از شعار خسته شده‌اند و اقدام و عمل می‌خواهند، ادامه داد: حرکت ائتلاف یک اقدام و عمل صحیح و درست است که مورد انتظار مردم بوده و با استقبال فراوان مردم هم رو به رو شده است.

آیت الله کعبی با بیان این که به قطع دولت کار و کرامت متعلق به جبهه انقلاب و همه مردم ایران است، ابراز داشت: همانطور که گفته شده است هر کسی کارت ملی دارد، دولت کار و کرامت خود را در برابر آن مسؤول می‌داند.

وی عنوان کرد: به قطع عزم و اراده جدی برای مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، حل مشکل بیکاری و رسیدگی به مناطق محروم و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم آغاز شده است./1323/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات