۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۹۸۲۸۷
در اجتماع مدافعان حرم خوزستان صورت گرفت؛

اعلام حمایت خانواده های شهدای مدافع حرم از حجت الاسلام والمسلمین رییسی

اجتماع بزرگ مدافعان حرم حامی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در اهواز برگزار و در آن خانواده های شهدای مدافع حرم از سید محرومان حمایت کردند.
حجت‌الاسلام رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اجتماع بزرگ مدافعان حرم حامی حجت الاسلام والمسلمین رییسی، شامگاه گذشته با حضور امام جمعه موقت اهواز، خانواده های شهدای مدافع حرم خوزستان و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم برگزار شد.

در این اجتماع همسر سردار شهید مدافع حرم شهید کجباف به نمایندگی از خانواده های شهدای مدافع حرم بر روی سن قرار گرفت و با بیان اینکه مجاهدان ما همه معادلات و پیشگویی های دشمنان را بر هم زده و عِده و عُده آنها را به تمسخر گرفتند، عنوان کرد: دشمن شکست خورده دست به دامن نوکرانی شد که با گستاخی تمام، مدافعان حرم را شهید قلمداد نکرده و دفاع مقدس و دفاع از عتبات عالیات را بیهوده می شمارند.

همسر شهید کجباف با بیان اینکه چنین نوکرانی یاوه گویی ها سراییده و خون هزاران شهید را در روز قیامت بر گردن خواهند داشت، عنوان کرد: آقایان روحانی و جهانگیری و یاورانشان همان خوی استکبار را دارند چرا که دوستان را روشنفکر و متمدن و مخالفان را حقیر و متحجر می نامند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا از چنین افرادی برائت و بر عهد و پیمان خود با امام امت و رهبرمعظم انقلاب پایبند هستند، تصریح کرد: پیمان می بندیم که راه رهبر عزیز را ادامه داده و جانمان را فدای او و راهش خواهیم کرد و از دشمنانش برائت و بیزاری می جوییم.

همسر شهید مدافع حرم با اعلام حمایت خانواده های شهدای مدافع حرم از اولاد رسول خدا(ص) و حجت الاسلام والمسلمین رییسی، گفت: خانواده های شهدای مدافع حرم از دولت دروغگو برائت می جویند.

در ادامه این اجتماع نیز حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با تأکید بر اینکه رأی به حجت و المسلمین الاسلام رییسی بازی دو سر برد است، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نماینده امام در دستگاه قضا بود، در این مدت نه مال مردم را خورد، نه بیت المال را به بیت الحال تبدیل کرد، نه زمین ها  و خانه ها را مصادره و نه از منصب خود سوءاستفاده کرد بلکه با یتیمی بزرگ شد و پاک مدیریت و زندگی و در آستان قدس رضوی تحولات عظیمی را ایجاد کرد.

همچنین دبیر کل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور و معاون اولش در مناظرات هر چه داشتند علیه حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیان کردند، گفت: اگر آقایان در ساده ‌زیستی وی شک داشتند، قطعا بیان می کردند، اما حجت الاسلام و المسلمین رییسی درد فقر، گرفتار و محرومیت را چشیده است.

این مقام مسؤول ابراز امیداوری کرد که در پی کناره گیری آقای قالیباف و اتحاد با حجت الاسلام والمسلمین رییسی، شاهد اتحاد ۹۶ درصدی ها باشیم تا در برابر ۴ درصدی‌ های مفت ‌خوری که با مکیدن خون مردم به ثروت رسیده ‌اند، بایستیم.

در پایان این اجتماع که به همت مؤسسه فرهنگی شهیدان مدافع حرم استان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری از خانواده های شهدای مدافع حرم خوزستانی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، مردم انقلابی اهواز در این اجتماع شعارهای «ابراهیم بت شکن، بت فساد رو بشکن»، «ابراهیم بت شکن، بت رکودو بشکن»، «خوزستان یک کلام، رییسی والسلام» را سر دادند و در پایان حمایت خود را از سید مظلومان با امضای طوماری ثابت کردند./۹۴۵۶/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات