۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۹۸۳۰۹
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان:

نیروهای انقلابی از لیست واحد حمایت کنند

حجت الاسلام والمسلمین باطنی مجمع اصولگرایان اصفهان را کاملترین جمع نیروهای انقلابی و ولایتمدار در اصفهان دانست و گفت: پیشنهاد ما این است که لیست های موازی از جانب نیروهای انقلابی شکل نگیرد و همه از لیست واحد حمایت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین باطنی

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان، ‏در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره اتحاد نیروهای انقلابی در ارائه لیست واحد برای انتخابات شورای شهر اصفهان، گفت: مجمع اصولگرایان اصفهان کاملترین جمع از میان نیروهای ولایتمدار و ارزشی در مقایسه با سایر گروه هاست، البته ما ادعا نداریم که به صورت 100 درصد همه گرایش های فکری و تشکل ها و سلایق و افراد تأثیر گذار را در مجمع گرد آورده ایم.

وی ادامه داد: ما در استان با جمعیت بیش از 5 میلیون و در شهری با جمعیت بیش از دو میلیون نفر زندگی می کنیم و بنابراین نمی توان ادعا کرد که همه ظرفیت شهر ما همین 140 نفر هستند، اما می توانیم ادعا کنیم که در حدود 90 درصد چهره های تأثیرگذار و انقلابی در مجمع حضور دارند.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان افزود: در نخستین ایستگاه انتخاباتی مجمع یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی عده ای هنوز اطمینان کامل به مجمع نداشتند و ظرفیت خودشان را بالاتر از مجمع می دیدند و به دنبال تهیه لیست های مستقل از مجمع رفتند و به همین دلیل هم چندین لیست برای مجلس در اصفهان منتشر شد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی اظهار داشت: امروز دیگر آن تردیدها مرتفع شده و ظرفیت بالای مجمع بر همگان ثابت شده است، در ابتدای کار به ویژه نیروهای جوان به ظرفیت مجمع به دیده تردید نگاه می کردند و به ثمربخشی آن ایمان کامل نداشتند، اما امروز تجربه موفق مجمع اصولگرایان اصفهان سبب شده تا دیدگاه آن ها تغییر کند و ظرفیت و تأثیرگذاری بالایی را برای مجمع قائل شوند.

وی ابراز داشت: امروز مجمع اصولگرایان اصفهان حرف آخر را در حوزه اصولگرایی اصفهان می زند و پیشنهاد ما هم اینست که لیست های موازی از جانب نیروهای ارزشی و ولایتمدار شکل نگیرد و همه با هم در زیر چتر مجمع قرار بگیرند، البته ما افراد را محدود نمی کنیم اما معتقدیم کسانی که مصلحت های جمع را بر مصلحت های فردی و شخصی خود ترجیح می دهند لازم است تا همگی از یک لیست واحد مجمع اصولگرایان حمایت کنند.

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان ‏تصریح کرد: ان شاءالله با هماهنگی نیروهای انقلابی تحت لیست واحد نمایندگانی توانمند، دغدغه مند، مردمی و ایستاده بر پای اصول انقلاب در شورای شهر نتخاب شوند که بتوانند با هماهنگی یکدیگر شهر ما را در تراز یک شهر پیشرفته و در شأن نظام جمهوری اسلامی قرار دهند./302/869/ب1

ارسال نظرات