۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۳۴۲
به همت سپاه ولی عصر صورت گرفت؛

عوامل حمله تروریستی به کلانتری ۲۲ اهواز دستگیر شدند

سردار شاهوارپور از دستگیری عوامل حمله تروریستی به کلانتری ۲۲ اهواز خبر داد.
سردار شاهوارپور

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان (عج) با اعلام خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد، گفت: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم این گروه تروریستی وابسته را که در حال خروج از کشور بود طی یک درگیری دستگیری کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان (عج) ادامه داد: این اقدام نشان از اشراف نیروهای اطلاعاتی استان خوزستان دارد، که همه اقدامات دشمن را زیر نظر دارند و این هدیه ای است به مردم استان خوزستان به خانواده شهدایی که در واقع مظلومانه از سوی عوامل تروریستی وابسته به ضد انقلاب خارج از کشور به شهادت رسیدند، موفقیت در دستگیری این عوامل را به شهدا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم، ان شاءالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار شاهوار پور در ادامه افزود: نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشان بود، به همت عناصر اطلاعاتی کشف و ظبط شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، روز گذشته در پی حمله افراد مسلح از سوی افراد ناشناس دو تن از مأموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند و یک مأموران مجروح شد./102/9456/ب1

ارسال نظرات