۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۹۸۳۵۴
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف مطرح کرد؛

ضرورت جذابیت تولیدات محتوایی برنامه‌های قرآنی

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید تولیدات محتوایی برنامه‌های قرآنی جذاب شود که همچون حوزه‌های ورزشی و هنری با استقبال مردم رو به رو شود.
حجت ‌الاسلام سیدمصطفی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در نشست نقد و بررسی بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در اتحادیه تشکل‌های قرآنی برگزار شد، گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی نیز توجه داشته است.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز شاهد رشد فعالیت‌های قرآنی در کشور هستیم، عنوان کرد: امسال مسابقات با شعار یک کتاب و یک امت برگزار شد که نمایندگانی از 83 کشور در آن حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی به شیوه گذشته موفق نمی‌شود، اظهار داشت: اگر ما مسابقات قرآنی را به سبک دهه 60 برگزار کنیم با استقبال مردم مواجه نخواهد شد.

وی افزود: باید تولیدات محتوایی برنامه‌های قرآنی جذاب شود که همچون حوزه‌های ورزشی و هنری با استقبال مردم رو به رو شود.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دشمنان در حوزه عقیدتی دنبال جذب جوانان ما هستند، اظهار داشت: مسابقات قرآنی به تنهایی نمی‌تواند عقب‌ماندگی اقبال مردم به قرآن را برطرف کند بلکه قرآن باید فهمیده شده و به آن عمل شود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه ما باید پیشرفت در امور قرآنی را با توجه به نیاز جامعه برنامه‌ریزی کنیم، گفت: اجرای نمایش در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم یکی از برنامه‌های موفق در این  دوره بود./202/807/ب1

ارسال نظرات